فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی تأثیر رویکرد استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد سازمانی (طاهره شتابی ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی تأثیر رویکرد استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد سازمانی (طاهره شتابی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی تأثیر رویکرد استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد سازمانی (طاهره شتابی ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد( طاهره شتابی۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد شده می­باشد که شامل یازده بخش: آشفتگی بازار، شدت رقابت، عدم تمرکز، مشتری­گرایی، رقیب­گرایی، گرایش به داخل/ هزینه، نوآوری­گرایی، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه­ای، سرمایه سازمانی، سرمایه اطلاعاتی، قابلیت­های بازاریابی و عملکرد می­باشد.

جدول(۳-۱) متغیرهای مورد مطالعه و منابع استخراج سؤالات

نام متغیر شماره گویه­های پرسشنامه منبع
آشفتگی بازار ۱ و ۲ کوهلی وجاواروسکی[۱](۱۹۹۳)
شدت رقابت ۳و ۴ کوهلی و جاواروسکی(۱۹۹۳)
عدم تمرکز ۵و ۶ اولسون و همکاران[۲](۲۰۰۵)
مشتری­گرایی  ۷، ۸، ۹ و ۱۰ نارور، اسلاتر و مک لاچلان[۳](۲۰۰۴)
رقیب­گرایی ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ نارور و اسلاتر[۴](۱۹۹۰)
گرایش به داخل/ هزینه ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ هامبورگ، ورک مان و کرومر[۵](۱۹۹۹) و اولسون و همکاران(۲۰۰۵)
نوآوری­گرایی ۱۹ ، ۲۰ ، ۲۱ هورلی و هولت[۶](۱۹۹۸)
سرمایه انسانی ۲۳ ، ۲۴ ، ۲۵ گریفیث، یالسینکایا و کالانتون[۷](۲۰۱۰)
سرمایه رابطه­ای ۲۶ ، ۲۷ ، ۲۸ بونتیس، چائو چانگ کئو و ریچاردسون[۸](۲۰۰۰)
سرمایه سازمانی ۲۹ ، ۳۰ ، ۳۱ گریفیث، یالسینکایا و کالانتون[۹](۲۰۱۰)
سرمایه اطلاعاتی ۳۲ ، ۳۳ ، ۳۴ گریفیث، یالسینکایا و کالانتون[۱۰](۲۰۱۰)
قابلیت­های بازاریابی ۳۵ ، ۳۶ ، ۳۷ ، ۳۸ ، ۳۹ ، ۴۰ و ۴۱ ورهایز و مورگان[۱۱](۲۰۰۳)
عملکرد ۴۲ ، ۴۳ ، ۴۴ و ۴۵ کراونس، اینگرام و یانگ[۱۲](۱۹۹۳)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.