فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس مدل مورونو (محمد اندرزی ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس مدل مورونو (محمد اندرزی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس مدل مورونو (محمد اندرزی ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان( محمد اندرزی( ۱۳۹۳ ) مدل ارائه شده توسط مورونو
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه محقق ساخته بوده و بر اساس مطالعات انجام شده تدوین شده است.بنابراین مدیریت ارتباط با مشتریان با توجه به مدل ارائه شده توسط مورونو و همکارانش ۲۰۱۱ تدوین شده است که شامل دو متغیر عملکرد مالی وعملکرد بازاریابی می باشد.(مورونو و همکاران،۲۰۱۱). شایان ذکر است این پرسشنامه دارای ۶ سوال در دو بعد است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 