فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل کلیدی اثرگذار بر میزان رضایت مشتریان در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل کلیدی اثرگذار بر میزان رضایت مشتریان در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل کلیدی اثرگذار بر میزان رضایت مشتریان در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه عوامل کلیدی اثرگذار بر رضایت مشتری در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای ۲۲ سوال بوده و توسط امیرپور و همکاران ۹۴-۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

جدول ۳-۲ :پرسشنامه

متغیر منابع
کیفیت اطلاعات سوال ۱و۲و۳ Bailey and Pearson(1983)

Kim et al(2008)

کیفیت خدمات

سوال ۴و۵و۶و۷

Kim et al(2008)

Parasuraman et al(1985)

خودکارآمدی

سوال ۸و۹و۱۰و۱۱

Compeau and Higgins (1995)

Mathieson(1991)

سادگی در استفاده

سوال ۱۲و۱۳و۱۴

Davis (1989)

Davis et al. (1989)

بهینگی در استفاده

سوال ۱۵و۱۶و۱۷

Davis (1989)

Davis et al. (1989)

رضایت مشتری

سوال ۱۸و۱۹و۲۰و۲۱و۲۲

Fornell et al. (1996)

Parasuraman et al(1985).

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.