فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل کلیدی اثرگذار بر میزان رضایت مشتریان در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل کلیدی اثرگذار بر میزان رضایت مشتریان در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل کلیدی اثرگذار بر میزان رضایت مشتریان در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عوامل کلیدی اثرگذار بر رضایت مشتری در بخش خدمات (امیرحسین امیرپور ۱۳۹۳-۱۳۹۴)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۲۲ سوال بوده و توسط امیرپور و همکاران ۹۴-۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
جدول ۳-۲ :پرسشنامه
| متغیر | منابع |
| کیفیت اطلاعات سوال ۱و۲و۳ | Bailey and Pearson(1983)
Kim et al(2008) |
| کیفیت خدمات
سوال ۴و۵و۶و۷ |
Kim et al(2008)
Parasuraman et al(1985) |
| خودکارآمدی
سوال ۸و۹و۱۰و۱۱ |
Compeau and Higgins (1995)
Mathieson(1991) |
| سادگی در استفاده
سوال ۱۲و۱۳و۱۴ |
Davis (1989)
Davis et al. (1989) |
| بهینگی در استفاده
سوال ۱۵و۱۶و۱۷ |
Davis (1989)
Davis et al. (1989) |
| رضایت مشتری
سوال ۱۸و۱۹و۲۰و۲۱و۲۲ |
Fornell et al. (1996)
Parasuraman et al(1985). |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 