فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه با استفاده از مدل آکر (حمیدرضا کجوری ۱۳۸۹)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه با استفاده از مدل آکر (حمیدرضا کجوری ۱۳۸۹) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل اثرگذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه با استفاده از مدل آکر (حمیدرضا کجوری ۱۳۸۹) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه(حمیدرضا کجوری ۱۳۸۹ )مدل آکر
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
سؤالات پرسشنامه از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول پرسشنامه شامل ۵ سؤال است که شامل ویژگیهای جمعیت شناختی است و بخش دوم مدل اصلی تحقیق که دارای ۲۶ سوال است که در این تحقیق جهت ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویزه برند شرکت های بیمه از آن استفاده شده است
ارتباط بین سؤالات پرسشنامه و ابعاد مدل تحقیق به شرح جدول شماره زیر است.
جدول شماره ۲۳: ارتباط بین عوامل و سؤالات پرسشنامه
| ابعاد | سؤالات |
| متغیر وفاداری به برند | ۱تا ۷ |
| متغیر کیفیت متصور شده | ۸تا ۱۵ |
| متغیر تداعی برند | ۱۷ تا ۲۲ |
| متغیر آگاهی برند | ۲۳تا ۲۶ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 