فایل ورد کامل پرسشنامه طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار مبتنی بر اصول بازاریابی پایدار (هادی کلیوند ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار مبتنی بر اصول بازاریابی پایدار (هادی کلیوند ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار مبتنی بر اصول بازاریابی پایدار (هادی کلیوند ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه طراحی الگوی مفهومی گردشگری پایدار بر پایه بازاریابی پایدار(هادی کلیوند ۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این پژوهش برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها، در بین گردشگران، مدیران و کارشناسان سازمان گردشگری و خبرگان فن بازاریابی مورد پژوهش که به عنوان نمونه انتخاب شده اند پرشسنامه ای پخش و بعد از تکمیل جمع آوری میشود این پرسشنامه با ارزش گذاری ۰-۱۰۰ تنظیم شده است، که در جدول ۳-۲ ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای پژوهش نشان داده شدهاست،
جدول(۳-۱)ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای پژوهش
| فرضیه | متغیرها | سوالات پرسشنامه |
| ۱ | اجتماعی | ۳-۱ |
| ۲ | سیاسی | ۶-۴ |
| ۳ | کیفیت خدمات | ۹-۷ |
| ۴ | محیطی | ۱۲-۱۰ |
| ۵ | فرهنگی | ۱۵-۱۳ |
| ۶ | بازاریابی | ۱۸-۱۶ |
| ۷ | رضایت گردشگر | ۲۱-۱۹ |
| ۸ | اعتماد گردشگر | ۲۴-۲۲ |
| ۹ | وفاداری گردشگر | ۲۷-۲۵ |
| – | گردشگری پایدار | ۳۰-۲۸ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 