فایل ورد کامل پرسشنامه رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با بهرهگیری از تحلیل شبکه فازی (رمضانی و همکاران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با بهرهگیری از تحلیل شبکه فازی (رمضانی و همکاران) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با بهرهگیری از تحلیل شبکه فازی (رمضانی و همکاران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی با رویکرد تحلیل شبکه فازی(رمضانی و همکاران)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در رشته مدیریت فناوری اطلاعات
این پرسشنامه توسط علی رمضانی و همکاران ۱۳۹۱ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.پرسشنامه با هدف الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی دانشگاهها بر اساس مقایسات زوجی طراحی گردیده است. و در اختیار تعدا ۷ نفر از خبرگان حوزه یادگیری الکترونیکی قرار گرفت . داده های جمع آوری شده از پرسشنامه با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه فازی مورد پردازش قرار گرفت .که مولفه های اصلی به ترتیب الویت عبارتند از :۱-کیفیت اطلاعات ۲- کیفیت خدمات ۳- کیفیت سیستم و زیر ساخت -۴ عوامل پشتیبانی -۵خصوصیات استاد -۶ خصوصیات دانشجو ۷ -عوامل محیطی .
جدول۳-۱ مولفه هاو شاخص های سنجش موفقیت سیستم یادگیری الکترونیکی دانشگاهها
| مولفه های سنجش | شاخص ها | منابع |
|
کیفیت سیستم و زیر ساخت Holsapple & Lee Post ,2006; Roca et al, 2006, Wang et al ,2007; Liaw ,2008; Ozkan & Koseler ,2009;Wang & Wang ,2009;Ramayah et al,2010; McGill & Klobas ,2009. |
سهولت دسترسی | Holsapple and Lee-Post, 2006 |
| زمان پاسخگویی | Cho et al,2009; Lin ,2007; Pituch and Lee,2006 | |
| میزان شخصی سازی | Ssemugabi and De Villiers ,2007; Piccoli et al,2001;Shee and Wang ,2008 | |
| سهولت استفاده | Sun et al. (2008), Shee and Wang (2008), Holsapple and Lee-Post (2006) | |
|
کیفیت اطلاعات و محتوا Holsapple & Lee Post ,2006:Wang, et al, 2007; Ozkan & Koseler, ۲۰۰۹; Delone & McLean, 2003; Petter& McLean, 2009; Wang & Wang, 2009; Wang & Liao, 2008 Ramayah, et al, 2010 |
مطالب مرتبط | Wang, et al, 2007; Avison & Fitzgerald, 2006;
Rabaa, 2009; Au, et al, 2008 |
| به روز بودن اطلاعات | Shee and Wang, 2008; Holsapple and Lee-Post ,2006 | |
| دقت و وضوح مطالب | Holsapple and Lee-Post ,2006 | |
| مدیریت و برنامه ریزی درسی | Holsapple and Lee-Post ,2006 | |
| ارزیابی | Khan ,2005 | |
| جامع بودن | Wang, et al, 2007; Ozkan & Koseler, 2009; Lin,
۲۰۰۷; Bolliger, et al,2010; Oztekin, et al, 2010; Delone & McLean, 2003; Wang & Liao, 2008; |
|
|
کیفیت خدمات Wang, et al. 2007; Ozkan & Koseler, ۲۰۰۹; Delone & McLean, 2003; Petter & McLean, 2009; Wang & Wang, 2009; Andrade, & Bunker, ۲۰۰۹; Ramayah, et al.2010 |
قابلیت اطمینان و اعتماد | Shee and Wang ,2008; Holsapple and Lee-Post ,2006 |
| پاسخگویی | Cho et al,2009; Lin ,۲۰۰۷; Pituch and Lee ,2006 | |
| سازماندهی مناسب | Volery and Lord ,2000 | |
|
ویژگی های دانشجو Selim, 2007 Sun, et al. 2008 Liaw, Huang And Chen ,۲۰۰۷ Ozkan & Koseler,2009 |
خــــــود کارامدی یا خود سودمندی رایانه و اینترنت | Picolli et al ,2001; Zaharias and Poulymenakou ,۲۰۰۳; Granic ,۲۰۰۸; Hiltz and
Johnson ,۱۹۹۰;Sun et al. ,۲۰۰۸ |
| نگرش نسبت به یادگیرندی الکترونیکی | Torkzadeha and Van Dykeb ,۲۰۰۲; Garcia, Schiaffino, and Amandi ,۲۰۰۸; Levy ,۲۰۰۷; Selim ,۲۰۰۷; Piccoli et al ,2001 | |
| انگیزه | Holsapple and Lee-Post ,۲۰۰۶; Hiltz ,۱۹۹۳ | |
| تمرکز بر تعامل | Islas et al ,2007; Khan ,2005; Webster and Hackley ,1997 | |
|
ویژگی های استاد Dillon& Gunawardena ,۱۹۹۵، Volery & Lord 2000 Soong Et Al Selim, 2007 Sun, et al. 2008 Liaw, Huang And Chen ,۲۰۰۷ Ozkan & Koseler,2009 |
پاسخ به موقع | Sun et al ,2008; Arbaugh, 2002; Chiu et al, 2007; Liaw et al, 2007 |
| خود کارآمدی و خودسودمندی | Sun et al ,2008 | |
| تمرکز بر تعامل | Picolli et al,2001;Levy ,۲۰۰۷ | |
| کنترل بر روی فناوری | Volery and Lord ,۲۰۰۰, Webster and Hackley ,۱۹۹۷ | |
| نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی | Torkzadeha and Van Dykeb ,۲۰۰۲, Garcia, Schiaffino, and Amandi ,۲۰۰۸, Levy ,۲۰۰۷, Selim ,۲۰۰۷, Piccoli et al. ,۲۰۰۱ | |
| عوامل پشتیبانی کننده
Ozkan & Koseler,2009; Selim, 2007; Govindasamy Benigno & Trentin ,۲۰۰۰ |
حمایت های مالی | Agarwal and Venkatesh ,۲۰۰۲ |
| مسائل فرهنگی و اجتماعی | Khan ,2005 | |
| تمایلات اجتماعی و سیاسی | Khan ,2005 | |
| عوامل محیطی | ارتباطات همزمان | Agarwal and Venkatesh ,۲۰۰۲ |
| دسترسی به منابع آنلاین | Picolli et al,2001;Levy ,۲۰۰۷ |
با استفاد از روش تحلیل شبکه فازی مولفه ها و شاخص های انتخاب شده رتبه بندی می گردند .در زیر خلاصه ای از روشهای تصمیم گیری چند معیاره بیان می گردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 