فایل ورد کامل پرسشنامه رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تغییر و بازطراحی شعارهای تبلیغاتی بانک با استفاده از تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تغییر و بازطراحی شعارهای تبلیغاتی بانک با استفاده از تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تغییر و بازطراحی شعارهای تبلیغاتی بانک با استفاده از تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر در تغییر شعار تبلیغاتی بانک با کمک تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای ۴۸ سوال بوده و توسط طالبان و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

این پرسش نامه در ۲ بخش طراحی شده است :

بخش اول که شامل ۸ پرسش توصیفی درباره بانک و بررسی سوابق و نظرات کلی مشتریان می باشد.

بخش دوم شامل ۳۰ پرسش بوده که در ۳ فاز (به استثنا بخش شهرت برند که در دو فاز طراحی شده است) به بررسی آرا و نظرات مشتریان می پردازد

فاز اول: حالت مطلوب (فارغ از نام بانک) ، فاز دوم : حالت موجود ( بررسی انحصاری در مورد بانک تجارت ) و فاز سوم : میزان جذابیت معیارهای مورد بررسی در صورت استفاده در شعار تبلیغاتی بانک.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.