فایل ورد کامل پرسشنامه رتبهبندی عوامل مؤثر بر تغییر و بازطراحی شعارهای تبلیغاتی بانک با استفاده از تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه رتبهبندی عوامل مؤثر بر تغییر و بازطراحی شعارهای تبلیغاتی بانک با استفاده از تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رتبهبندی عوامل مؤثر بر تغییر و بازطراحی شعارهای تبلیغاتی بانک با استفاده از تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر در تغییر شعار تبلیغاتی بانک با کمک تکنیک FANP (زهرا طالبان ۱۳۹۲ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۴۸ سوال بوده و توسط طالبان و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
این پرسش نامه در ۲ بخش طراحی شده است :
بخش اول که شامل ۸ پرسش توصیفی درباره بانک و بررسی سوابق و نظرات کلی مشتریان می باشد.
بخش دوم شامل ۳۰ پرسش بوده که در ۳ فاز (به استثنا بخش شهرت برند که در دو فاز طراحی شده است) به بررسی آرا و نظرات مشتریان می پردازد
فاز اول: حالت مطلوب (فارغ از نام بانک) ، فاز دوم : حالت موجود ( بررسی انحصاری در مورد بانک تجارت ) و فاز سوم : میزان جذابیت معیارهای مورد بررسی در صورت استفاده در شعار تبلیغاتی بانک.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 