فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی با رویکرد خبره (معصومه میرزایی‌جی ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی با رویکرد خبره (معصومه میرزایی‌جی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی با رویکرد خبره (معصومه میرزایی‌جی ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی((پرسشنامه خبره ))(معصومه میرزائی جی ۱۳۹۳ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه خبره جهت اولویت‌بندی معیارهای اصلی انتخاب روش انجام پروژه با استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر مقایسه زوجی مورد استفاده یعنی ANP می‌باشد. این پرسشنامه‌ها بر اساس طیف ۹ درجه ساعتی تنظیم شده است. در این تحقیق از مدل مقایسه زوجی ساعتی برای طراحی پرسشنامه خبره استفاده می‌شود.  با استفاده از این مدل اهمیت نسبی معیارها با استفاده از اعداد که اصول ANP است تخمین زده می‌شود در جدول ۳-۱ نشان داده شده است. برای امتیاز دهی مقیاس نه درجه ساعتی به صورت زیر استفاده می‌شود:

جدول ۳-۱- ارزش گذاری شاخص‌ها نسبت به هم ، مقیاس نه درجه ساعتی (۱۹۸۰)

ارزش وضعیت مقایسه i نسبت به j توضیح
۱ ترجیح یکسان  Equally Preferred شاخص i نسبت به j اهمیت برابر دارد.
۳ کمی مرجح Moderately Preferred گزینه یا شاخص i نسبت به j کمی مهم‌تر است.
۵ خیلی مرجح Strongly Preferred گزینه یا شاخص i نسبت به j مهم‌تر است.
۷ خیلی زیاد مرجع Very strongly Preferred گزینه i دارای ارجحیت خیلی بیشتری از j است.
۹ کاملاً مرجع Extremely Preferred گزینه i از j مطلقاً مهم‌تر و قابل مقایسه با j نیست.
۶-۸-۴-۲ بینابین ارزش‌های بینابین را نشان می‌دهد مثلاً ۸، بیانگر اهمیتی زیادتر از ۷ و پایین‌تر از ۹ برای i است.
  • مدل تحقیق
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.