فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته‌های بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته‌های بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته‌های بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز

بخش اول: مبانی نظری ۱۶

۱-۲- مقدمه. ۱۶

۲-۲- مسئولیت اجتماعی ۱۷

۳-۲- مفهوم و تعاریف بازاریابی و بازاریابی سبز. ۱۹

۴-۲- مفاهیم سبز مستتر در بازاریابی سبز. ۲۳

۵-۲-استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز. ۲۳

۶-۲-آمیخته های بازاریابی سبز. ۲۵

۱-۶-۲- محصول سبز..  ۲۵

۲-۶-۲- قیمت سبز.  ۲۶

۳-۶-۲- ترویج سبز : ۲۶

۴-۶-۲- توزیع سبز.  ۲۶

۷-۲- عصرهای بازاریابی سبز. ۲۷

۸-۲- فرآیند سبز شدن.. ۲۹

۹-۲ – پنج مورد بازاریابی سبز. ۳۱

۱۰-۲- سطوح بازاریابی سبز. ۳۴

۱۱-۲- بازاریابی تجاری ۳۵

۱۲-۲- طبقه بندی مفهوم بازاریابی سبز از چشم‌اندازهای مختلف. ۳۷

۱-۱۲-۲-  چشم‌انداز محصول‌محور. ۳۷

۲-۱۲-۲- چشم‌انداز هدف.. ۳۷

۳-۱۲-۲- چشم‌انداز استراتژی ۳۹

۱-۳-۱۲-۲- استراتژی بازار سبز ۴۰

۱۳-۲- عوامل تاثیرگذار در توسعه مفهوم بازاریابی سبز. ۵۱

۱۴-۲- دلایل اتخاذ بازاریابی سبز. ۵۴

۱۵-۲- روش‌های سبز شدن.. ۵۷

۱۶-۲- تاثیر صاحبان منافع بر استراتژی های بازاریابی سبز. ۶۶

۱۷-۲- چالش های بازاریابی سبز. ۶۷

۱۸-۲- مزیت های بازاریابی سبز. ۶۸

۱۹-۲- پیامدهای هزینه یا سود. ۶۸

۲۰-۲- روشهای علاقمند کردن افراد به بازاریابی سبز. ۶۹

۲۱-۲-  بازاریابی سبز به عنوان یک فلسفه رایج.. ۷۰

۲۲-۲- مدل ترکیب بازاریابی سبز. ۷۷

بخش دوم: پیشینه تحقیق ۷۹

۳-۲- پیشینه و تاریخچه بازاریابی سبز. ۷۹

۱-۳-۲- موفقیت سبز..  ۸۱

۲-۳-۲- کسب و کار سبز امروزی ۸۲

۴-۲- مدل ۳C اوهما ۸۶

۵-۲- نتیجه‌‌گیری   ۸۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.