فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیختههای بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار مصرفکننده و مسئولیت اجتماعی سازمانها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیختههای بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار مصرفکننده و مسئولیت اجتماعی سازمانها صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیختههای بازاریابی سبز و تأثیر آن بر رفتار مصرفکننده و مسئولیت اجتماعی سازمانها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آمیخته های بازاریابی سبز
بخش اول: مبانی نظری ۱۶
۱-۲- مقدمه. ۱۶
۲-۲- مسئولیت اجتماعی ۱۷
۳-۲- مفهوم و تعاریف بازاریابی و بازاریابی سبز. ۱۹
۴-۲- مفاهیم سبز مستتر در بازاریابی سبز. ۲۳
۵-۲-استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز. ۲۳
۶-۲-آمیخته های بازاریابی سبز. ۲۵
۱-۶-۲- محصول سبز.. ۲۵
۲-۶-۲- قیمت سبز. ۲۶
۳-۶-۲- ترویج سبز : ۲۶
۴-۶-۲- توزیع سبز. ۲۶
۷-۲- عصرهای بازاریابی سبز. ۲۷
۸-۲- فرآیند سبز شدن.. ۲۹
۹-۲ – پنج مورد بازاریابی سبز. ۳۱
۱۰-۲- سطوح بازاریابی سبز. ۳۴
۱۱-۲- بازاریابی تجاری ۳۵
۱۲-۲- طبقه بندی مفهوم بازاریابی سبز از چشماندازهای مختلف. ۳۷
۱-۱۲-۲- چشمانداز محصولمحور. ۳۷
۲-۱۲-۲- چشمانداز هدف.. ۳۷
۳-۱۲-۲- چشمانداز استراتژی ۳۹
۱-۳-۱۲-۲- استراتژی بازار سبز ۴۰
۱۳-۲- عوامل تاثیرگذار در توسعه مفهوم بازاریابی سبز. ۵۱
۱۴-۲- دلایل اتخاذ بازاریابی سبز. ۵۴
۱۵-۲- روشهای سبز شدن.. ۵۷
۱۶-۲- تاثیر صاحبان منافع بر استراتژی های بازاریابی سبز. ۶۶
۱۷-۲- چالش های بازاریابی سبز. ۶۷
۱۸-۲- مزیت های بازاریابی سبز. ۶۸
۱۹-۲- پیامدهای هزینه یا سود. ۶۸
۲۰-۲- روشهای علاقمند کردن افراد به بازاریابی سبز. ۶۹
۲۱-۲- بازاریابی سبز به عنوان یک فلسفه رایج.. ۷۰
۲۲-۲- مدل ترکیب بازاریابی سبز. ۷۷
بخش دوم: پیشینه تحقیق ۷۹
۳-۲- پیشینه و تاریخچه بازاریابی سبز. ۷۹
۱-۳-۲- موفقیت سبز.. ۸۱
۲-۳-۲- کسب و کار سبز امروزی ۸۲
۴-۲- مدل ۳C اوهما ۸۶
۵-۲- نتیجهگیری ۸۷
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 