فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری و بررسی نمونههای کاربردی آن در نظام بانکداری و مدیریت مالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری و بررسی نمونههای کاربردی آن در نظام بانکداری و مدیریت مالی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری و بررسی نمونههای کاربردی آن در نظام بانکداری و مدیریت مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری
مقدمه ۱۰
۲-۱- ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری. ۱۱
۲-۲- ضرورت مدیریت ریسک اعتباری. ۱۱
۲-۲-۱- افزایش ساختاری در تعداد و میزان ورشکستگیها: ۱۱
۲-۲-۲- کاهش در ارزش وثیقه ها: ۱۱
۲-۲-۳- افزایش مشتقات خارج از ترازنامه : ۱۱
۲-۲-۴- فناوری پیشرفتهای صورت گرفته در سیستمهای رایانه ای و فناوری اطلاعات: ۱۱
۲-۲-۵- الزام کمیته بال مبنی بر پیاده سازی چهارچوب سرمایه: ۱۲
۲-۳- انواع ریسک های بانکی. ۱۲
۲-۳-۱- ریسک بازار محصول. ۱۲
۲-۳-۲- ریسک بازار سرمایه ۱۳
۲-۳-۳- ریسک اعتباری. ۱۳
۲-۳-۴ ریسک عملیاتی. ۱۴
۲-۳-۵- ریسک بازار. ۱۴
۲-۳-۶- ریسک نرخ بهره ۱۵
۲-۳-۷- ریسک نرخ ارز. ۱۵
۲-۳-۸- ریسک نقدینگی. ۱۵
۲-۳-۹- ریسک قانونی. ۱۶
۲-۳-۱۰- ریسک منابع انسانی. ۱۶
۲-۳-۱۱- ریسک محصول. ۱۶
۲-۴- رویکردها و ابزارهای مدیریت ریسک در بانک ۱۶
۲-۴-۱- حذف و اجتناب.. ۱۷
۲-۴-۲- انتقال ریسک ۱۷
۲-۴-۳- نگهداری و اداره نمودن ریسک ۱۷
۲-۴-۳-۱- افزایش تنوع. ۱۸
۲-۴-۳-۲- بیمه کردن. ۱۸
۲-۴-۳-۳- نگهداری سرمایه ۱۸
۲-۵- اصول سیاست گذاری مطلوب تسهیلات.. ۱۹
۲-۵-۱- محدودیتهای جغرافیایی : ۱۹
۲-۵-۲- تمرکز اعتبارات.. ۱۹
۲-۵-۳- توزیع موضوعی تسهیلات.. ۱۹
۲-۵-۴- انواع تسهیلات.. ۲۰
۲-۵-۵- سر رسید تسهیلات.. ۲۰
۲-۵-۶- قیمت گذاری تسهیلات.. ۲۰
۲-۵-۷- بازنگریهای دوره ای نرخ سود انواع تسهیلات.. ۲۰
۲-۵-۸ اختیارات اعطای تسهیلات.. ۲۱
۲-۵-۹- حداکثر میزان تسهیلات قابل اعطا با توجه به وثیقه های تضمینی. ۲۱
۲-۵-۱۰- گزارش دهی. ۲۱
۲-۵-۱۱- اطلاعات مالی. ۲۲
۲-۶- سیاست های مدیریت ریسک اعتباری نسبت به ارگان های حقوقی و حقیقی. ۲۲
۲-۷- فرآیندهای عملیاتی. ۲۳
۲-۷-۱- شفافیت عمومی. ۲۴
۲-۷-۲- غربال کردن. ۲۵
۲-۷-۳- نظارت بر وام گیرندگان حقوقی و حقیقی. ۲۵
۲-۷-۴- رابطه بلند مدت با مشتریان حقیقی و حقوقی. ۲۶
۲-۷-۵- تعهدات وام ۲۷
۲-۷-۶- وثیقه ۲۷
۲-۷-۷- موجودی جبرانی. ۲۷
۲-۷-۸- سهمیه بندی اعتباری. ۲۸
۸-۲ مطالبات معوق. ۲۸
۹-۲-عوامل موثر بر پیدایش مطالبات سررسید گذشته و معوق. ۳۰
۱-۹-۲-عوامل درون سازمانی: ۳۱
۲-۹-۲-عوامل برون سازمانی: ۳۱
۱۰-۲-نحوه طبقه بندی مطالبات سررسید گذشته و مطالبات معوق در بانک صادرات.. ۳۲
۱۱-۲- نحوه شناسایی زیانهای ناشی از مطالبات بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی ج.۱۱ ۳۳
۱-۱۱-۲ذخیره عمومی. ۳۳
۲-۱۱-۲ذخیره اختصاصی. ۳۴
۱۲-۲نحوه انتقال بدهی مشتریان به سر فصل مطالبات در بانک صادرات ایران: ۳۴
۱۳-۲ عوامل تاثیر گذار در کاهش مطالبات معوق. ۳۵
۱-۱۳-۲ اطلاعات اعتباری. ۳۵
۲-۱۳-۲- شناخت و ارزیابی مشتریان. ۳۵
۳-۱۳-۲کنترل مصرف اعتبارات.. ۳۶
۴-۱۳-۲ ارزیابی موافقت های کارشناسان تسهیلاتی. ۳۶
۲-۱۳-۲ پاسخ گویی مدیران. ۳۶
۶-۱۳-۲ نرخ جریمه ۳۶
۷-۱۳-۲ آموزش کارکنان. ۳۶
۱۴-۲عوامل موثر در افزایش مطالبات معوق. ۳۶
۱-۱۴-۲ عدم بررسی بر آورد واقعی نیاز مالی متقاضیان هنگام اعطای تسهیلات به انها از سوی ارکان اعتباری ۳۶
۲-۱۴-۲- فقدان مدیریت ریسک(خطرپذیری) ناظر بر بهبود عملکرد اعتباری بانک در خصوص رتبه بندی مشتریان اعتباری. ۳۷
۳-۱۴-۲- ملاک قرار نگرفتن مولفه میزان مطالبات ایجادی و وصول شده در دوره تصدی مسئولان شعب به عنوان یکی از شرایط ارتقای شغلی آنان. ۳۷
۴-۱۴-۲- اعمال نکردن صحیح و به موقع دستورالعمل اجرایی مطالبات معوق. ۳۸
۵-۱۴-۲اعمال نکردن نظارت استطلاعی (نظارت آگاهانه)بر روند مصرف تسهیلات توسط مسئولان ذی ربط ۳۸
۶-۱۴-۲- رعایت نکردن دقت لازم در خصوص وضعیت مالی و اعتباری یا ضامنین. ۳۸
۷-۱۴-۲- فقدان بانک اطلاعاتی در سطح شبکه بانکی کشور. ۳۸
۸-۱۴-۲- شرط قایل شدن غیرواقعی و صوری در قرار دادهای بانکی موضوع اعطای تسهیلات.. ۳۸
۱۵-۲- راهکارهای عملی وصول مطالبات.. ۳۹
۱-۱۵-۲شفاف سازی کلیه پرونده های موضوع مطالبات معوق از حیث اطلاعات تسهیلاتی و اقدامات حقوقی و مکانیزه کردن دوایر حقوقی مناطق. ۳۹
۲-۱۵-۲- تقویت نیروی کارشناس برای دوایر حقوقی مناطق و استان ها ۳۹
۳-۱۵-۲- به کارگیری وکلای بخش خصوصی در راستای وصول مطالبات.. ۳۹
۴-۱۵-۲- تشکیل کمیته های مطالبات معوق. ۳۹
۵-۱۵-۲- به کارگیری کارکنان بازنشسته بانک در جریان وصول مطالبات.. ۴۰
۶-۱۵-۲ بخشش جریمه تاخیر تادیه در بخش مسکن. ۴۰
۷-۱۵-۲بسیج همت گروهی کاکنان به خصوص فراخوان نیروهای ستادی مناطق و استان ها در راستای وصول مطالبات ۴۰
۱۶-۲امتیاز دهی اعتباری. ۴۰
۱-۱۶-۲ضرورت و اهداف امتیاز دهی اعتباری. ۴۱
۲-۱۶-۲ مزایا و معایب امتیازدهی اعتباری. ۴۲
۱۷-۲ اطلاعات مورد نیاز برای بر آورد مدل امتیاز دهی اعتباری. ۴۴
۱-۱۷-۲معیار۶c. 45
۲-۱۷-۲معیارLApp. 47
۱۸-۲فنون اندازه گیری ریسک اعتباری. ۴۹
۱۹-۲پیشینه پژوهش.. ۵۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 