فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگیهای شخصیتی و نقش آنها در رفتار، روابط اجتماعی و موفقیت فردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگیهای شخصیتی و نقش آنها در رفتار، روابط اجتماعی و موفقیت فردی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگیهای شخصیتی و نقش آنها در رفتار، روابط اجتماعی و موفقیت فردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه ویژگی های شخصیتی
۲-۱ – مقدمه.. ۱۳
۲-۲- معنا و مفهوم شخصیت ۱۴
۲-۳- تعاریف شخصیت ۱۶
۲-۴- تاریخچه ارزیابی شخصیت.. ۱۸
۲-۴-۱- طالع بینی ، کف بینی و جمجمه شناسی. ۱۹
۲- ۵ – عوامل موثر در شکل گیری شخصیت .. ۲۴
۲-۵-۱ – عوامل فردی ۲۴
۲-۵-۲ – عوامل محیطی ۲۵
۲-۶ – نظریه زیگموندفروید ۲۸
۲-۷ – ساختار شخصیت.۲۹
۲-۸ – ساختار شخصیت انسان از نظر فروید.۲۹
۲-۸-۱- نهاد۲۹
۲-۸-۲ – من یا خود ۳۰
۲-۸-۳- من برتر یا فراخود .۳۰
۲-۹ – نظریه ویژگی های شخصیتی از نظر فروید. ۳۱
۲-۱۰ – مراحل رشد روانی – جنسی از نظر فروید. ۳۱
۲-۱۰-۱ – مرحله دهانی. ۳۱
۲-۱۰-۲ – مرحله مقعدی. ۳۲
۲-۱۰-۳ – مرحله آلتی ..۳۲
۲-۱۰-۴ – مرحله نهفتگی.. ۳۳
۲-۱۰-۵- مرحله تناسلی . ۳۳
۲-۱۱- نظریه ی تحلیلی یونگ . ۳۳
۲-۱۲- ساختار شخصیت از نظریه یونگ ۳۴
۲-۱۲-۱- من یا خود.. ۳۴
۲-۱۲-۲- ناهشیار فردی.. ۳۴
۲-۱۲-۳- نا هشیار جمعی.. ۳۴
۲-۱۲-۴- صورت های ازلی یا کهن الگو..۳۴
۲-۱۲-۴-۱- پرسونا یا نقاب۳۵
۲-۱۲-۴-۲- سایه ۳۶
۲-۱۲-۴-۳- آنیما و آینموس. ۳۶
۲-۱۲-۴-۴- خود.۳۶
۲-۱۳- سنخ های شخصیت در نظریه یونگ..۳۷
۲-۱۳-۱- برونگرای متفکر.. ۳۷
۲-۱۳-۲- برونگرای احساسی. ۳۸
۲-۱۳-۳- برونگرای حسی۳۸
۲-۱۳-۴- برونگرای شهودی. ۳۸
۲-۱۳-۵- درونگرای متفکر..۳۸
۲-۱۳-۶- درونگرای احساسی.۳۸
۲-۱۳-۷- درونگرای حسی..۳۸
۲-۱۳-۸- درونگرای شهودی..۳۹
۲-۱۴- دیدگاه آیزنگ در زمینه شخصیت..۴۰
۲-۱۵- روش تحقیق آیزنگ در زمینه شخصیت..۴۰
۲-۱۶- دیدگاه آدلر در مورد شخصیت۴۳
۲-۱۷- نظریه آلفود آدلر.۴۴
۲-۱۸- اصول عمده نظریه آدلر۴۴
۲-۱۹- نظر آدلر در مورد شکل گیری شخصیت.. ۴۵
۲-۲۰- تیپ های شخصیتی در مورد آلپورت.۴۶
۲-۲۰-۱- صفات اعظم..۴۷
۲-۲۰-۲- صفات مرکزی..۴۷
۲-۲۰-۳- صفات ثانوی.۴۷
۲-۲۱- رویکرد آلپورت به شخصیت..۴۷
۲-۲۲- ساختار شخصیت از نظر آلپورت۴۸
۲-۲۳- ویژگی های شخصیتی در نظریه گوردون آلپورت..۴۹
۲-۲۳-۱- ویژگی های اصلی۴۹
۲-۲۳-۲- ویژگی های مرکزی. ۴۹
۲-۲۳-۳- ویژگی های ثانوی..۵۰
۲-۲۴- پخته شدن شخصیت از نظر آلپورت.۵۰
۲-۲۵- تیپ های شخصیتی..۵۱
۲-۲۵-۱- طبقه بندی کرچمر.۵۲
۲-۲۵-۱-۱- طبقه پیک نیک۵۲
۲-۲۵-۱-۲- طبقه لپتوزوم ۵۲
۲-۲۵-۱-۳- طبقه سنخ پهلوانی.۵۳
۲-۲۵-۲- طبقه بندی شلدن۵۳
۲-۲۵-۲-۱- اندومورفی.۵۴
۲-۲۵-۲-۲- موزومورفی..۵۴
۲-۲۵-۲-۳- اکتومورفی.۵۴
۲-۲۶- پیشرفت تحصیلی. ۵۵
۲-۲۷- عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان۵۵
۲۲-۲۸- تجربه معلمان.. ۶۱
۲-۲۹- مهارت معلم ۶۱
۲-۳۰- نگرش معلم. ۶۱
۲-۳۱- اهمیت و ضرورت دوره ی ابتدایی.۶۲
۲-۳۲- ویژگی دانش آموزان دوره ی ابتدایی۶۳
۲-۳۳- ویژگی های معلم در دوره ابتدایی.. ۶۷
۲-۳۳-۱- ویژگی های شخصی معلم..۶۸
۲-۳۳-۲- ویژگی های حرفه ای و فنی معلم.۶۹
۲-۳۳-۳- مهارت در برقراری روابط و مناسبات شخصی۷۰
۲-۳۳- پیشینه های تحقیق ۷۲
۲-۳۴- خلاصه مطالعات انجام گرفته در فصل ۲۷۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 