فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش آژانسهای خدمات مسافرتی در گسترش صنعت گردشگری و جذب گردشگران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش آژانسهای خدمات مسافرتی در گسترش صنعت گردشگری و جذب گردشگران صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش آژانسهای خدمات مسافرتی در گسترش صنعت گردشگری و جذب گردشگران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم
۲-۱- پیشینه تحقیق——————————————————————- ۷
۲-۲- گردشگری——————————————————————– ۹
۲-۲-۱- گردشگری از نظر لغوی——————————————————— ۹
۲-۲-۲- واژه توریسم—————————————————————– ۹
۲-۳- تعریف و مفاهیم گردشگری——————————————————— ۱۰
۲-۳-۱- گردشگری—————————————————————— ۱۰
۲-۳-۲- گردشگری داخلی (یا بومی)—————————————————— ۱۱
۲-۳-۳- گردشگری خارجی(یا بینالمللی)————————————————— ۱۱
۲-۳-۴- گردشگری از بعد جغرافیایی—————————————————— ۱۱
۲-۳-۵- گردشگری از بعد اجتماعی——————————————————- ۱۱
۲-۴- فواید گردشگری—————————————————————- ۱۱
۲-۴-۱- فرهنگی و اجتماعی———————————————————— ۱۱
۲-۴-۲- اقتصادی——————————————————————– ۱۲
۲-۵- گردشگری در جهان————————————————————– ۱۲
۲-۵-۱- آغاز جهانگردی در دوران باستان————————————————— ۱۲
۲-۶- گردشگری در جهان————————————————————– ۱۳
۲-۶-۱- آغاز جهانگردی در دوران باستان————————————————— ۱۳
۲-۶-۲- گردشگری در دوران قرون وسطی————————————————– ۱۴
۲-۶-۳- گردشگری در دوران رنسانس—————————————————– ۱۵
۲-۶-۴- گردشگری در دوران انقلاب صنعتی و بعد از آن—————————————- ۱۵
۲-۶-۵- گردشگری در ایران———————————————————— ۱۶
۲-۶-۶- روند توسعه گردشگری در ایران قبل و بعد از انقلاب————————————- ۱۶
۲-۷- روند شکلگیری گردشگری در گیلان————————————————– ۱۸
۲-۸- رابطهی جغرافیا و فعالیتهای گردشگری———————————————– ۱۸
۲-۹- اشکال عمده توریسم————————————————————- ۱۹
۲-۱۰- انواع توریسم—————————————————————— ۱۹
۲-۱۱- مفهوم توسعه—————————————————————— ۲۰
۲-۱۲- تئوری قطب رشد————————————————————— ۲۰
۲-۱۳- توسعه پایدار—————————————————————— ۲۱
۲-۱۴-تاریخچه سیستم توزیع محصولات و خدمات گردشگرى———————————— ۲۲
۲-۱۵- تاریخچه شرکتهاى خدمات مسافرتى در ایران—————————————— ۲۳
۲-۱۶- فدارسیون بینالمللى اتحادیه آژانسهاى مسافرتى(UFTAA)——————————– 24
۲-۱۷- سازمان میراث فرهنگى و گردشگرى و شوراى عالى میراث فرهنگى و گردشگرى—————— ۲۵
۲-۱۸- انواع فعالیت شرکتهاى خدمات مسافرتى——————————————— ۲۵
۲-۱۸-۱- فعالیت شرکتهاى خدمات مسافرتى برحسب نوع مجوز——————————— ۲۵
۲-۱۸-۲- فعالیت شرکتهاى خدمات مسافرتى بر حسب بعد سازمانى——————————- ۲۶
۲-۱۸-۳- فعالیت شرکتهاى خدمات مسافرتى برحسب سطح فعالیت——————————- ۲۸
۲-۱۸-۴- کارگزاران مسافرتى(آژانسها یا سفرگذارىها)—————————————– ۲۹
۲-۱۹- ساختار شرکتهاى خدمات مسافرتى————————————————- ۲۹
۲-۱۹-۱- واحد فروش و بازاریابى——————————————————– ۲۹
۲-۱۹-۲- واحد عملیات————————————————————— ۳۰
۲-۱۹-۳- واحد ذخیرهی جا———————————————————— ۳۰
۲-۱۹-۴- واحد ادارى و اجرایى———————————————————- ۳۰
۲-۱۹-۵- واحد محاسبات و امور مالى—————————————————– ۳۰
۲-۱۹- کارکنان شاغل در واحدهاى خدمات مسافرتى——————————————- ۳۱
۲-۱۹-۱- مدیرعامل—————————————————————— ۳۱
۲-۱۹-۲- مدیر فنى—————————————————————— ۳۱
۲-۱۹-۳- مدیر تور——————————————————————- ۳۲
۲-۲۰- تور و اجزاى آن—————————————————————- ۳۲
۲-۲۱- راهنمای تور—————————————————————— ۳۴
۲-۲۲- اهمیت راهنمایان در تورهاى گردشگرى———————————————– ۳۴
۲-۲۳- مسئولیتها و وظایف راهنما——————————————————- ۳۴
۲-۲۴- فرایند اجراى تور————————————————————— ۳۵
۲-۲۵- انواع سفرهاى گروهى که در داخل کشور برگزار مىشود———————————— ۳۶
۲-۲۵-۱- سفرهاى طبیعتگرا———————————————————– ۳۶
۲-۲۵-۲- طبیعتگردى و راهنماى کویر—————————————————- ۳۷
۲-۲۶- دستورالعملهاى ویژه برگزارکنندگان تور طبیعت—————————————– ۳۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 