فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش آژانس‌های خدمات مسافرتی در گسترش صنعت گردشگری و جذب گردشگران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش آژانس‌های خدمات مسافرتی در گسترش صنعت گردشگری و جذب گردشگران صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش آژانس‌های خدمات مسافرتی در گسترش صنعت گردشگری و جذب گردشگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم

۲-۱- پیشینه تحقیق——————————————————————- ۷

۲-۲-  گردشگری——————————————————————– ۹

۲-۲-۱- گردشگری از نظر لغوی——————————————————— ۹

۲-۲-۲-  واژه توریسم—————————————————————– ۹

۲-۳- تعریف و مفاهیم گردشگری——————————————————— ۱۰

۲-۳-۱- گردشگری—————————————————————— ۱۰

۲-۳-۲- گردشگری داخلی (یا بومی)—————————————————— ۱۱

۲-۳-۳- گردشگری خارجی(یا بین‌المللی)————————————————— ۱۱

۲-۳-۴- گردشگری از بعد جغرافیایی—————————————————— ۱۱

۲-۳-۵- گردشگری از بعد اجتماعی——————————————————- ۱۱

۲-۴- فواید گردشگری—————————————————————- ۱۱

۲-۴-۱- فرهنگی و اجتماعی———————————————————— ۱۱

۲-۴-۲- اقتصادی——————————————————————– ۱۲

۲-۵- گردشگری در جهان————————————————————– ۱۲

۲-۵-۱- آغاز جهانگردی در دوران باستان————————————————— ۱۲

۲-۶- گردشگری در جهان————————————————————– ۱۳

۲-۶-۱- آغاز جهانگردی در دوران باستان————————————————— ۱۳

۲-۶-۲- گردشگری در دوران قرون وسطی————————————————– ۱۴

۲-۶-۳- گردشگری در دوران رنسانس—————————————————– ۱۵

۲-۶-۴- گردشگری در دوران انقلاب صنعتی و بعد از آن—————————————- ۱۵

۲-۶-۵- گردشگری در ایران———————————————————— ۱۶

۲-۶-۶- روند توسعه گردشگری در ایران قبل و بعد از انقلاب————————————- ۱۶

۲-۷- روند شکل‌گیری گردشگری در گیلان————————————————– ۱۸

۲-۸- رابطه‌ی جغرافیا و فعالیت‌های گردشگری———————————————– ۱۸

۲-۹- اشکال عمده توریسم————————————————————- ۱۹

۲-۱۰- انواع توریسم—————————————————————— ۱۹

۲-۱۱- مفهوم توسعه—————————————————————— ۲۰

۲-۱۲- تئوری قطب رشد————————————————————— ۲۰

۲-۱۳- توسعه پایدار—————————————————————— ۲۱

۲-۱۴-تاریخچه سیستم توزیع محصولات و خدمات گردشگرى———————————— ۲۲

۲-۱۵- تاریخچه شرکت‌هاى خدمات مسافرتى در ایران—————————————— ۲۳

۲-۱۶- فدارسیون بین‌المللى اتحادیه آژانس‌هاى مسافرتى(UFTAA)——————————– 24

۲-۱۷- سازمان میراث فرهنگى و گردشگرى و شوراى عالى میراث فرهنگى و گردشگرى—————— ۲۵

۲-۱۸- انواع فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى——————————————— ۲۵

۲-۱۸-۱- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى برحسب نوع مجوز——————————— ۲۵

۲-۱۸-۲- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى بر حسب بعد سازمانى——————————- ۲۶

۲-۱۸-۳- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى برحسب سطح فعالیت——————————- ۲۸

۲-۱۸-۴- کارگزاران مسافرتى(آژانس‌ها یا سفرگذارى‌ها)—————————————– ۲۹

۲-۱۹- ساختار شرکت‌هاى خدمات مسافرتى————————————————- ۲۹

۲-۱۹-۱- واحد فروش و بازاریابى——————————————————– ۲۹

۲-۱۹-۲- واحد عملیات————————————————————— ۳۰

۲-۱۹-۳- واحد ذخیره‌ی جا———————————————————— ۳۰

۲-۱۹-۴- واحد ادارى و اجرایى———————————————————- ۳۰

۲-۱۹-۵- واحد محاسبات و امور مالى—————————————————– ۳۰

۲-۱۹- کارکنان شاغل در واحدهاى خدمات مسافرتى——————————————- ۳۱

۲-۱۹-۱- مدیرعامل—————————————————————— ۳۱

۲-۱۹-۲- مدیر فنى—————————————————————— ۳۱

۲-۱۹-۳- مدیر تور——————————————————————- ۳۲

۲-۲۰- تور و اجزاى آن—————————————————————- ۳۲

۲-۲۱- راهنمای تور—————————————————————— ۳۴

۲-۲۲- اهمیت راهنمایان در تورهاى گردشگرى———————————————– ۳۴

۲-۲۳- مسئولیت‌ها و وظایف راهنما——————————————————- ۳۴

۲-۲۴- فرایند اجراى تور————————————————————— ۳۵

۲-۲۵- انواع سفرهاى گروهى که در داخل کشور برگزار مى‌شود———————————— ۳۶

۲-۲۵-۱- سفرهاى طبیعت‌گرا———————————————————– ۳۶

۲-۲۵-۲- طبیعت‌گردى و راهنماى کویر—————————————————- ۳۷

۲-۲۶- دستورالعمل‌هاى ویژه برگزارکنندگان تور طبیعت—————————————– ۳۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.