فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بررسی راهبردهای نوین در پاسخگویی به جامعه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بررسی راهبردهای نوین در پاسخگویی به جامعه صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بررسی راهبردهای نوین در پاسخگویی به جامعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها

۲-۱- مقدمه  ۱۰

۲-۲ تعریف هدف   ۱۳

۲-۳ مدل کارت امتیازی متوازن BSC 14

۲-۴- تعریف مسوؤلیت اجتماعی شرکتها ۱۵

۲-۴-۱-مفهوم مسوؤلیت اجتماعی   ۲۰

۲-۴–۲ مبانی فلسفی دیدگاه های مسوؤلیت اجتماعی   ۲۳

۲-۴-۲-۱ دیدگاه کلاسیک    ۲۳

۲-۴-۲-۲ دیدگاه عمومی   ۲۵

۲-۴-۲-۳ دیدگاه اسلامی   ۲۵                                                           

۲-۴-۳- ابعاد مسوؤلیت اجتماعی   ۲۶

۲-۴-۳-۱-بعد اقتصادی   ۲۶

۲-۴-۳-۲-بعد قانونی   ۲۶

۲-۴-۳-۳-بعد اخلاقی   ۲۶

۲-۴-۳-۴- بعد عمومی و ملی   ۲۷

۲-۴-۴ – رهیافت های مسوؤلیت اجتماعی   ۲۷

۲-۴-۵- مسوؤلیت پذیری اجتماعی در قالب فعالیتهای بشر دوستانه  ۰۳

۲-۴-۶- دلایل مخالفان و موافقان مسوؤلیت اجتماعی   ۳۱

۲-۴-۷ سازمان های بین المللی فعال در ترویج مسوؤلیت اجتماعی   ۳۳

۲-۴-۸– رایج ترین مدل ها از مسوؤلیت اجتماعی شرکت در کشورهای در حال توسعه  ۳۷

۲-۴-۸-۱ مدل مسوؤلیت اجتماعی کارول  ۳۹

۲-۴-۸- ۲ مدل مسوؤلیت اجتماعی لانتوس    ۴۱

۲-۴-۹ مزایای اجرای مسوؤلیت اجتماعی برای شرکتها. ۴۲

۲-۴-۱۰ مزایای اجرای مسوؤلیت اجتماعی برای ارتقاء کیفیت زندگی نیازمندان  ۴۳

۲-۴-۱۱ موانع و محدودیت ها ی موجود در اجرای مسوؤلیت اجتماعی   ۴۳

۲-۴-۱۲ نقش دولت در اجرای مسوؤلیت اجتماعی شرکت ها ۴۵

۲-۴-۱۳ نقش بخش خصوصی در اجرای مسوؤلیت اجتماعی وکاهش فقر  ۵۰

۲–۴-۱۳-۱ مدل تجاری بازرگانی   ۵۱

۲-۴-۱۳-۲ مدل انتهای هرم  ۵۲

۲-۴-۱۳-۳ مدل تجاری اجتماعی   ۵۳

۲-۵ – تعریف سازمان بهزیستی   ۵۴

۲-۵-۱چشم انداز سازمان بهزیستی   ۵۴

۲-۵-۲-تاریخچه سازمان بهزیستی کشور ۵۴

۲-۵-۳-ارزش‌های حاکم بر سازمان بهزیستی   ۵۷

۲-۵-۳-۲ ارزش‌های خاص سازمانی : ۵۷

۲-۵-۴ اهداف  راهبردی سازمان بهزیستی کشور ۵۸

۲-۶-پیشینه پژوهش    ۵۹

۲-۶–۱ مطالعات داخلی   ۵۹

۲-۶-۲ مطالعات خارجی   ۶۲

۲-۷ خلاصه مطالب فصل   ۶۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.