فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتقای کارآمدی سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتقای کارآمدی سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتقای کارآمدی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

-۱- مقدمه. ۱۱

۲-۲- مدیریت زنجیره تامین. ۱۲

۲-۳- تاریخچه مدیریت زنجیره تامین.. ۱۲

۲-۴- تعریف مدیریت زنجیره تامین.. ۱۳

۲-۵- زنجیره ارزش، عرضه و تقاضا. ۱۴

۲-۶- نیاز به مدیریت زنجیره تامین ۱۵

۲-۷- معیارهای عملکرد ۱۸

۲-۸- رقابت جدید. ۱۹

۲-۹- همکاری و اشتراک مساعی.. ۲۰

۲-۱۰-  طرح کلی یک زنجیره تامین ۲۱

۲-۱۱- فرایندهای عمده مدیریت زنجیره تامین.. ۲۱

۲-۱۲- فازهای اصلی مدیریت زنجیره تامین ۲۳

۲-۱۳- فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین.. ۲۴

۲-۱۴- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری         ۲۵

۲-۱۴-۱- مقدمه.. ۲۵

۲-۱۴-۲- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۶

۲-۱۴-۳- مفهوم مشتری ۲۷

۲-۱۴-۳-چرخه زندگی مشتری.. ۲۸

۲-۱۴-۴-روند های ارتباط با مشتریان ۲۹

۲-۱۴-۵- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری.. ۳۱

۲-۱۴-۶- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری. ۳۲

۲-۱۴-۷- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری. ۳۳

۲-۱۴-۸- اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان ۳۴

اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت. ۳۴

۲-۱۴-۹- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول.. ۳۵

۲-۱۴-۱۰- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت. ۳۵

۲-۱۴-۱۱- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز. ۳۶

۲-۱۴-۱۲- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون. ۳۷

۲-۱۵- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری ۳۸

۲-۱۵-۱- اصول مدیریت ارتباط با مشتری.. ۳۹

۲-۱۵-۲- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۰

۲-۱۵-۳- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری ۴۱

۲-۱۵-۴- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری ۴۲

۲-۱۵-۵- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۳

۲-۱۵-۲-۱- بینش مشتری ۴۴

۲-۱۵-۲-۲- مرحله ارزش مشتری.. ۴۴

۲-۱۵-۲-۳- مرحله برنامه ریزی بازاریابی ۴۴

۲-۱۵-۲-۴- تعامل با مشتری ۴۴

۲-۱۵-۲-۵- تجزیه و تحلیل و پالایش. ۴۵

۲-۱۵-۳- نیازهای مشتری. ۴۵

۲-۱۶- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۶

۲-۱۷- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری. ۴۷

۲-۱۸- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری ۴۹

۲-۱۹- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری ۵۱

۲-۱۹-۱- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی.. ۵۱

۲-۱۹-۲- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی. ۵۲

۲-۱۹-۳- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی.. ۵۳

۲-۱۹-۴- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی. ۵۵

۲-۲۰-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ۵۷

۲-۲۰-۱- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی. ۵۹

۲-۲۱- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری.. ۵۹

۲-۲۱-۱- مدل واینر ۶۰

۲-۲۱-۲- مدل تسریع کننده ساپ. ۶۲

۲-۲۱-۲-۱- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان ۶۴

۲-۲۲-۳-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری. ۶۴

۲-۲۲-۴- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش.. ۶۶

۲-۲۴- پیشینه تحقیق:. ۷۳

۲-۲۵- مدل مفهومی : ۷۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.