فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتقای کارآمدی سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتقای کارآمدی سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتقای کارآمدی سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
-۱- مقدمه. ۱۱
۲-۲- مدیریت زنجیره تامین. ۱۲
۲-۳- تاریخچه مدیریت زنجیره تامین.. ۱۲
۲-۴- تعریف مدیریت زنجیره تامین.. ۱۳
۲-۵- زنجیره ارزش، عرضه و تقاضا. ۱۴
۲-۶- نیاز به مدیریت زنجیره تامین ۱۵
۲-۷- معیارهای عملکرد ۱۸
۲-۸- رقابت جدید. ۱۹
۲-۹- همکاری و اشتراک مساعی.. ۲۰
۲-۱۰- طرح کلی یک زنجیره تامین ۲۱
۲-۱۱- فرایندهای عمده مدیریت زنجیره تامین.. ۲۱
۲-۱۲- فازهای اصلی مدیریت زنجیره تامین ۲۳
۲-۱۳- فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین.. ۲۴
۲-۱۴- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۵
۲-۱۴-۱- مقدمه.. ۲۵
۲-۱۴-۲- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۶
۲-۱۴-۳- مفهوم مشتری ۲۷
۲-۱۴-۳-چرخه زندگی مشتری.. ۲۸
۲-۱۴-۴-روند های ارتباط با مشتریان ۲۹
۲-۱۴-۵- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری.. ۳۱
۲-۱۴-۶- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری. ۳۲
۲-۱۴-۷- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری. ۳۳
۲-۱۴-۸- اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان ۳۴
اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت. ۳۴
۲-۱۴-۹- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول.. ۳۵
۲-۱۴-۱۰- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت. ۳۵
۲-۱۴-۱۱- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز. ۳۶
۲-۱۴-۱۲- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون. ۳۷
۲-۱۵- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری ۳۸
۲-۱۵-۱- اصول مدیریت ارتباط با مشتری.. ۳۹
۲-۱۵-۲- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۰
۲-۱۵-۳- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری ۴۱
۲-۱۵-۴- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری ۴۲
۲-۱۵-۵- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۳
۲-۱۵-۲-۱- بینش مشتری ۴۴
۲-۱۵-۲-۲- مرحله ارزش مشتری.. ۴۴
۲-۱۵-۲-۳- مرحله برنامه ریزی بازاریابی ۴۴
۲-۱۵-۲-۴- تعامل با مشتری ۴۴
۲-۱۵-۲-۵- تجزیه و تحلیل و پالایش. ۴۵
۲-۱۵-۳- نیازهای مشتری. ۴۵
۲-۱۶- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری.. ۴۶
۲-۱۷- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری. ۴۷
۲-۱۸- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری ۴۹
۲-۱۹- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری ۵۱
۲-۱۹-۱- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی.. ۵۱
۲-۱۹-۲- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی. ۵۲
۲-۱۹-۳- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی.. ۵۳
۲-۱۹-۴- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی. ۵۵
۲-۲۰-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ۵۷
۲-۲۰-۱- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی. ۵۹
۲-۲۱- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری.. ۵۹
۲-۲۱-۱- مدل واینر ۶۰
۲-۲۱-۲- مدل تسریع کننده ساپ. ۶۲
۲-۲۱-۲-۱- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان ۶۴
۲-۲۲-۳-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری. ۶۴
۲-۲۲-۴- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش.. ۶۶
۲-۲۴- پیشینه تحقیق:. ۷۳
۲-۲۵- مدل مفهومی : ۷۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 