فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل کسب‌وکار با رویکرد مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر اعتماد عمومی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل کسب‌وکار با رویکرد مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر اعتماد عمومی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل کسب‌وکار با رویکرد مسئولیت اجتماعی و تأثیر آن بر اعتماد عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

۲-۱) مقدمه.. ۱۸
۲-۲) مزیت رقابتی ۱۹
۲-۲-۱) تئوری سازمان صنعتی ۲۰
۲-۲-۲) مدل پنج نیروی رقابتی پورتر ۲۱
۲-۲-۳) بحث و انتقاد در مورد مدل پنج نیروی رقابتی پورتر ۲۳
۲-۲-۴) تئوری مبتنی بر منابع .. ۲۳
۲-۲-۴-۱) طبقه بندی منابع.. ۲۶
۲-۲-۴-۲) ویژگی های منابع در تئوری مبتنی بر منابع ۲۷
۲-۲-۴-۳) تفاوت بین منابع و قابلیت ها ۲۸
۲-۲-۵) برخی از مباحث و تئوری های مرتبط با تئوری مبتنی بر منابع .. ۲۹
۲-۳) مسئولیت اجتماعی سازمان (CSR).. ۳۰
۲-۳-۱) تعاریف و مدل ها.. ۳۰
۲-۳-۲) مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد مالی ۳۴
۲-۳-۳) مسئولیت اجتماعی سازمان و تئوری مبتنی بر منابع.. ۳۶
۲-۳-۴) مسئولیت اجتماعی سازمان و ذینفعان.. ۳۶
۲-۴) تئوری ذینفعان. ۳۷
۲-۴-۱) ویژگی های ذینفعان.. ۳۹
۲-۴-۲) ارتباط ذینفعان و سازمان. ۴۰
۲-۴-۳) علاقمندی های ذینفعان.. ۴۳
۲-۴-۴) مشارکت ذینفعان. ۴۵
۲-۴-۵) انتظارات ذینفعان. ۴۶
۲-۴-۶) ارزش های ذینفعان ۴۷
۲-۵) مدل کسب و کار ۴۸
۲-۵-۱) تعریف مدل کسب و کار ۴۸
۲-۵-۲) چارچوب مدل کسب و کار اولیه ایتامی و نیشینو ۵۰
۲-۵-۳) طراحی مدل کسب و کار با رویکرد سیستم فعالیت ۵۱
۲-۵-۴) چارچوب مدل کسب و کار جانسون، کریستنسن و کاگرمن .. ۵۳
۲-۵-۴-۱) گزاره ارزش مشتری.. ۵۴
۲-۵-۴-۲) فرمول سود. ۵۴
۲-۵-۴-۳) منابع کلیدی . ۵۴
۲-۵-۴-۴) فرآیند های کلیدی ۵۴
۲-۵-۵) چارچوب مدل کسب و کار اپلگیت. ۵۵
۲-۵-۵-۱) مفهوم کسب و کار. ۵۵
۲-۵-۵-۲) تحلیل استراتژی.. ۵۶
۲-۵-۵-۳) تحلیل مشتریان. ۵۶
۲-۵-۵-۴) ارزیابی شبکه کسب و کار. ۵۷
۲-۵-۵-۵) تحلیل قابلیت ها. ۵۷
۲-۵-۵-۶) تحلیل ارزش خلق شده برای تمام ذینفعان ۵۷
۲-۵-۶) اجزای مدل کسب و کار. ۵۸
۲-۵-۷)  مفهوم اجزای مدل کسب و کار در ادبیات مدل ۵۹
     کسب و کار و مسئولیت اجتماعی سازمان
۲-۶) گزاره ارزش  . ۶۵
۲-۷) تمایز محصول. ۶۶
۲-۸) مدل کسب و کار و مشتری.. ۶۶
۲-۹) پیشینه تحقیق.. ۶۷
۲-۹-۱)CSR  استراتژیک پورتر و کرامر .. ۶۷
۲-۹-۲) خلق شرکت های پایدار اکلز، پرکینز و سرافیم ۶۸
۲-۹-۳) بررسی تاثیرات CSR بر عملکرد سازمان توسط آینو و سرافیم .. ۶۹
۲-۹-۴) یکپارچه سازی منافع جامعه و استراتژی های سازمان کانتر ۷۱
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.