فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل کسب‌وکار الکترونیکی در صنعت گردشگری و نقش آن در توسعه پایدار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل کسب‌وکار الکترونیکی در صنعت گردشگری و نقش آن در توسعه پایدار صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل کسب‌وکار الکترونیکی در صنعت گردشگری و نقش آن در توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

۱-۲- مقدمه.. ۹

۲-۲- مفهوم مدل‌کسب‌وکار. ۱۰

۳-۲- تاریخچه و سیرتکاملی مطالعات در حوزه مدل‌های کسب‌وکار. ۱۴

۴-۲ هستی‌شناسی‌ها. ۱۸

۱-۴-۲- هستی‌شناسی e3-value. ۱۹

۲-۴-۲- هستی‌شناسی BMO.. ۲۱

۳-۴-۲- مدل مفهومی هِدمَن و کالینگ.. ۲۲

۵-۲- اجزای مدل مفهومی هدمن و کالینگ در صنعت گردشگری ۲۶

۱-۵-۲- سطح بازار محصول.. ۲۶

۱-۱-۵-۲- مشتریان.. ۲۶

۲-۱-۵-۲- رقابت. ۳۱

۲-۵-۲- سطح عرضه. ۳۲

۳-۵-۲- سطح فعالیت‌ها و سازمان.. ۳۸

۴-۵-۲- سطح منابع.. ۴۱

۵-۵-۲- سطح بازار سرمایه و کار. ۴۳

۶-۵-۲- حوزه مدیریت و بعد زمانی ۴۸

۶-۲- مدل‌های کسب‌وکار الکترونیکی ۵۲

۱-۶-۲-مدل ارائه اطلاعات ۵۲

۲-۶-۲ مدل بازرگانی با استفاده از کاتالوگ الکترونیکی ۵۲

۳-۶-۲- مدل فروشگاه الکترونیکی ۵۲

۴-۶-۲-مدل مراکز خرید الکترونیکی ۵۴

۵-۶-۲-مدل مزایده‌ سنتی ۵۴

۶-۶-۲-مدل مزایده معکوس.. ۵۵

۷-۶-۲- مدل پورتال.. ۵۵

۱-۷-۶-۲ مدل پورتال عمومی/افقی ۵۵

۲-۷-۶-۲ مدل پورتال تخصصی/ عمودی ۵۵

۸-۶-۲-مدل واسطه تبادل.. ۵۶

۹-۶-۲- مدل گردآورنده خریداران.. ۵۶

۱۰-۶-۲- مدل ارائه دهنده‌ تخفیف. ۵۶

۱۱-۶-۲ مدل واسطه اعتباری ۵۷

۱۲-۶-۲ مدل جوامع مجازی ۵۷

۱۳-۶-۲- مدل اکسترانت. ۵۸

۱۴-۶-۲- مدل خریدسازمانی الکترونیکی ۵۸

۱۵-۶-۲- مدل واسطه اطلاعاتی ۵۹

۱۶-۶-۲-مدل یکپارچه‌ساز وب با سیستم‌های داخلی کسب‌وکار. ۵۹

۱۷-۶-۲- مدل سیستم‌های همکاری غیر یکپارچه با سیستم‌های داخلی کسب‌وکار. ۶۰

۱۸-۶-۲- مدل بازار الکترونیکی یکپارچه گردشگری ۶۱

۱۹-۶-۲ مدل بازار الکترونیک طرف سوم. ۶۲

۲۰-۶-۲ مدل خدمات دهی به زنجیره تأمین ۶۳

۲۱-۶-۲-مدل سکوهای همکاری ۶۳

۷-۲- پیشینه تحقیق ۶۴

۱-۷-۲- مطالعات داخلی ۶۴

۲-۷-۲- مطالعات خارجی ۶۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.