فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی در شرکت‌های کوچک و متوسط و تأثیر آن بر رشد و رقابت‌پذیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی در شرکت‌های کوچک و متوسط و تأثیر آن بر رشد و رقابت‌پذیری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی در شرکت‌های کوچک و متوسط و تأثیر آن بر رشد و رقابت‌پذیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط

۲-۱- مقدمه.. ۱۴

۲-۲- شرکت­های کوچک و متوسط:. ۱۶

۲-۲-۱- مفهوم شرکت­های کوچک و متوسط ۱۶

۲-۲-۲- چالش­های شرکت های کوچک و متوسط ۱۸

۲-۲-۳- جایگاه شرکت­های کوچک و متوسط.. ۲۰

۲-۳-کارآفرینی ۲۳

۲-۳-۱- تاریخچه کارآفرینی. ۲۳

۲-۳-۲- مفهوم کارآفرینی. ۲۴

۲-۴- کارآفرینی سازمانی.. ۲۶

۲-۴-۱- تعاریف کارآفرینی سازمانی. ۲۶

۲-۴-۲-کارآفرینی سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط ۳۰

۲-۴-۳- مزایای کارآفرینی سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط ۳۱

۲-۴-۴- مدل­های کارآفرینی سازمانی ۳۳

۲-۴- ۴-۱- مدل کوراتکو و همکارنش.. ۳۳

۲-۴-۴- ۲- مدل کوین و سلوین. ۳۴

۲-۴-۴- ۳- مدل وینکر و همکاران ۳۵

۲-۴-۴- ۴- مدل لامکین و دس. ۳۶

۲-۴-۴- ۵- مدل کوین و میلز. ۳۶

۲-۴-۴-۶- مدل کارآفرینی سازمانی شاکر زهرا (مدل تحقیق).. ۳۶

۲-۴-۴-۶-۱- نوآوری.. ۳۷

۲-۴-۴-۶-۲-تجدید استراتژیک ۴۰

۲-۴-۴-۶-۳-توسعه کسب و کار.. ۴۲

۲-۵- تفاوت­های سازمان های کوچک و بزرگ ۴۴

۲-۶- بازاریابی شرکت­های کوچک و متوسط ۴۸

۲-۶-۱-آمیخته بازاریابی ۵۴

۲-۶-۲- تاریخچه آمیخته بازاریابی. ۵۶

۲-۶-۳- تعاریف آمیخته بازاریابی کارآفرینانه ۵۹

۲-۶-۳-۱- ترفیع.. ۶۰

۲-۶-۳-۲- قیمت.. ۶۳

۲-۶-۳-۳- شخص ۶۵

۲-۶-۳-۴- توزیع(مکان) ۶۷

۲-۶-۳-۵- محصول.. ۶۸

۲-۶-۴- آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در عمل ۷۰

۲-۷- پیشنه تحقیق. ۷۲

۲-۷-۱- پیشینه داخلی ۷۲

۲-۷-۲-پیشینه خارجی.. ۷۴

۲-۸- نتیجه گیری  و ارائه مدل مفهومی تحقیق. ۷۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.