فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و وفاداری مشتریان و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و وفاداری مشتریان و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و وفاداری مشتریان و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه رضایت و وفاداری مشتریان

بخش اول
۲۳ ۱-۲-مقدمه
۲۴ ۲-۲-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی
۲۴ ۲-۲-۱- رویکرد معامله ای (سنتی)
۲۴ ۲-۲-۲- رویکرد بازاریابی رابطه مند
۲۵ ۲-۲-۲-۱-استراتژی های بازاریابی رابطه مند
۲۶ ۲-۲-۳- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری
۲۷ ۲-۳-ارتباط بازاریابی  رابطه مند و وفاداری مشتریان
۳۳ ۲-۳-۱-وفاداری
۳۴ ۲-۳-۲-اهمیت وفاداری
۳۵ ۲-۳-۴-توسعه وفاداری مشتریان
۳۶ ۲-۳-۵-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
۳۷ ۲-۴-رضایت مشتری
۴۴ ۲-۵-تعاریف اعتماد
۴۵ ۲-۵-۱-دیدگاه های مختلف به اعتماد
۴۶ ۲-۵-۲-اعتماد در بخش خدمات
۴۶ ۲-۶-ارزش مشتری
۵۲ ۲-۷-ریسک ادراک شده
۵۳ ۲-۷-۱-ابعاد مختلف ریسک
۵۴ ۲-۸-دانش مشتری
۵۸ ۲-۹-هزینه های تعویض
۵۹ ۲-۹-۱-انواع هزینه های تعویض
۶۱ ۲-۱۰-روابط مستمر
۶۳ ۲-۱۱-سهولت در خرید
۶۴ ۲-۱۲-تکرار مصرف
۶۴ ۲-۱۳-قطعیت
۶۵

۲-۱۴-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

۶۶ ۲-۱۴-۱خدمت
۶۶ ۲-۱۴-۲-کیفیت خدمات
۷۰ ۲-۱۴-۲-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات
۷۱ ۲-۱۴-۲-۲-اندازه گیری کیفیت خدمات
۷۲ بخش دوم:پیشینه تحقیق
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.