فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و وفاداری مشتریان و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و وفاداری مشتریان و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت و وفاداری مشتریان و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی پایدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه رضایت و وفاداری مشتریان
| بخش اول | |||
| ۲۳ | ۱-۲-مقدمه | ||
| ۲۴ | ۲-۲-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی | ||
| ۲۴ | ۲-۲-۱- رویکرد معامله ای (سنتی) | ||
| ۲۴ | ۲-۲-۲- رویکرد بازاریابی رابطه مند | ||
| ۲۵ | ۲-۲-۲-۱-استراتژی های بازاریابی رابطه مند | ||
| ۲۶ | ۲-۲-۳- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری | ||
| ۲۷ | ۲-۳-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان | ||
| ۳۳ | ۲-۳-۱-وفاداری | ||
| ۳۴ | ۲-۳-۲-اهمیت وفاداری | ||
| ۳۵ | ۲-۳-۴-توسعه وفاداری مشتریان | ||
| ۳۶ | ۲-۳-۵-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان | ||
| ۳۷ | ۲-۴-رضایت مشتری | ||
| ۴۴ | ۲-۵-تعاریف اعتماد | ||
| ۴۵ | ۲-۵-۱-دیدگاه های مختلف به اعتماد | ||
| ۴۶ | ۲-۵-۲-اعتماد در بخش خدمات | ||
| ۴۶ | ۲-۶-ارزش مشتری | ||
| ۵۲ | ۲-۷-ریسک ادراک شده | ||
| ۵۳ | ۲-۷-۱-ابعاد مختلف ریسک | ||
| ۵۴ | ۲-۸-دانش مشتری | ||
| ۵۸ | ۲-۹-هزینه های تعویض | ||
| ۵۹ | ۲-۹-۱-انواع هزینه های تعویض | ||
| ۶۱ | ۲-۱۰-روابط مستمر | ||
| ۶۳ | ۲-۱۱-سهولت در خرید | ||
| ۶۴ | ۲-۱۲-تکرار مصرف | ||
| ۶۴ | ۲-۱۳-قطعیت | ||
| ۶۵ |
۲-۱۴-ادارک مشتری از کیفیت خدمات |
||
| ۶۶ | ۲-۱۴-۱خدمت | ||
| ۶۶ | ۲-۱۴-۲-کیفیت خدمات | ||
| ۷۰ | ۲-۱۴-۲-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات | ||
| ۷۱ | ۲-۱۴-۲-۲-اندازه گیری کیفیت خدمات | ||
| ۷۲ | بخش دوم:پیشینه تحقیق |
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 