فایل ورد کامل پرسشنامه اولویتبندی عوامل بازاریابی رابطهمند (RM) و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (ویژه مدیران و خبرگان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه اولویتبندی عوامل بازاریابی رابطهمند (RM) و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (ویژه مدیران و خبرگان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اولویتبندی عوامل بازاریابی رابطهمند (RM) و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (ویژه مدیران و خبرگان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه اولویت بندی عوامل موثر بازاریابی رابطه مند (RM)بر رضایت مشتری ( پرسشنامه مدیران و خبرگان) مرتضی محبوبی۱۳۹۴
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته مهندسی صنایع
پرسشنامه مورد استفاده در بین مدیران و خبرگان بانک که یک سری گویه ارائه و از پاسخ دهنده خواسته شده تا ترتیب اهمیت آنها را مشخص کند. نتایج حاصل از بررسی مبانی نظری ۸ عامل اعتماد، همدلی، تعهد، مدیریتتعارض، ارتباطات، عمل متقابل، شایستگی و ارزشهای مشترک را به عنوان عوامل اصلی بازاریابی رابطهمند معرفی کرده است. پس از شناسایی عوامل با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی AHP)) و روش ماتریس اهمیت-عملکرد (IPA) و بر اساس نظرات اخذ شده از خبرگان بانک مشتریان، این عوامل رتبهبندی شدند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 