فایل ورد کامل پرسشنامه اولویت‌بندی عوامل بازاریابی رابطه‌مند (RM) و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (ویژه مدیران و خبرگان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه اولویت‌بندی عوامل بازاریابی رابطه‌مند (RM) و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (ویژه مدیران و خبرگان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اولویت‌بندی عوامل بازاریابی رابطه‌مند (RM) و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (ویژه مدیران و خبرگان) (مرتضی محبوبی ۱۳۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه اولویت بندی عوامل موثر بازاریابی رابطه­ مند   (RM)بر رضایت مشتری ( پرسشنامه مدیران و خبرگان) مرتضی محبوبی۱۳۹۴

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته مهندسی صنایع

پرسشنامه مورد استفاده در بین مدیران و خبرگان بانک که یک سری گویه ارائه و از پاسخ دهنده خواسته شده تا ترتیب اهمیت آنها را مشخص کند. نتایج حاصل از بررسی مبانی نظری ۸ عامل اعتماد، همدلی، تعهد، مدیریت‌تعارض، ارتباطات، عمل متقابل، شایستگی و ارزش‌های مشترک را به عنوان عوامل اصلی بازاریابی رابطه‌مند معرفی کرده است. پس از شناسایی عوامل با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی AHP)) و روش ماتریس اهمیت-عملکرد (IPA) و بر اساس نظرات اخذ شده از خبرگان بانک مشتریان، این عوامل رتبه‌بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.