فایل ورد کامل پرسشنامه اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان و تحلیل گرایش‌های بازار (سحر ملکی ورکی ۱۳۹۲-۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان و تحلیل گرایش‌های بازار (سحر ملکی ورکی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان و تحلیل گرایش‌های بازار (سحر ملکی ورکی ۱۳۹۲-۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران( سحر ملکی ورکی ۹۳-۱۳۹۲ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

به منظور جمع آوری داده­ها برای اولویت بندی عوامل ذکر شده از پرسشنامه­ای حاوی ۲۷  سوال استفاده شد. در شکل (۳-۲) مشخص شده است چه مجموعه سوالاتی برای جمع آوری داده­های عوامل اصلی و زیر عوامل­ها استفاده شده­اند.

عوامل شماره سوالات
اصلی ۱-۲-۳-۴-۵-۶
کیفیت ۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۲
خدمات پس از فروش ۱۳-۱۴-۱۵-۱۶-۱۷-۱۸
قیمت ۱۹-۲۰-۲۱-۲۲-۲۳-۲۴
نام و نشان تجاری ۲۵-۲۶-۲۷

شکل (۲-۳): دسته بندی سوالات پرسشنامه براساس مقایسه عوامل

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها توسط روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) صورت گرفت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.