فایل ورد کامل پرسشنامه اولویتبندی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان و تحلیل گرایشهای بازار (سحر ملکی ورکی ۱۳۹۲-۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه اولویتبندی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان و تحلیل گرایشهای بازار (سحر ملکی ورکی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اولویتبندی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان و تحلیل گرایشهای بازار (سحر ملکی ورکی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران( سحر ملکی ورکی ۹۳-۱۳۹۲ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
به منظور جمع آوری دادهها برای اولویت بندی عوامل ذکر شده از پرسشنامهای حاوی ۲۷ سوال استفاده شد. در شکل (۳-۲) مشخص شده است چه مجموعه سوالاتی برای جمع آوری دادههای عوامل اصلی و زیر عواملها استفاده شدهاند.
| عوامل | شماره سوالات |
| اصلی | ۱-۲-۳-۴-۵-۶ |
| کیفیت | ۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۲ |
| خدمات پس از فروش | ۱۳-۱۴-۱۵-۱۶-۱۷-۱۸ |
| قیمت | ۱۹-۲۰-۲۱-۲۲-۲۳-۲۴ |
| نام و نشان تجاری | ۲۵-۲۶-۲۷ |
شکل (۲-۳): دسته بندی سوالات پرسشنامه براساس مقایسه عوامل
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها توسط روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) صورت گرفت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 