فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و تحلیل تأثیر عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان و الگوهای تصمیمگیری آنان (پریسا فهیمی ۱۳۹۲-۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و تحلیل تأثیر عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان و الگوهای تصمیمگیری آنان (پریسا فهیمی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی و تحلیل تأثیر عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان و الگوهای تصمیمگیری آنان (پریسا فهیمی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر عوامل موثر بر رفتار خریداران( پریسا فهیمی ۹۲-۹۳ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه شامل ۲۱ سوال که برگرفته از تحقیق برزو پورعبداللهیان است که با تغییراتی توسط محقق پس از مشورت و تایید استاد راهنما توزیع شد. همچنین به منظور بررسی تاثیر عوامل بر رفتار خریداران دستگاه گلوکومتر در حجم نمونه ی پژوهش از پرسشنامه شامل ۲۱ سوال استفاده شد که به صورت یک طیف ۵ درجه ای لیکرت تنظیم شده بود.پرسشنامه برای بررسی فرضیه ی اول تا چهارم می باشدکه بیان می کند کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش و نام و نشان تجاری با رفتار خریداران رابطه دارد.
| فرضیات | شماره ی سوالات |
| ۱کیفیت بر رفتار خریدار تاثیر دارد. | سوال ۱ تا ۹ |
| ۲قیمت بر رفتار خریدار تاثیر دارد. | سوال ۱۵تا۱۸ |
| ۳خدمات پس از فروش بر رفتار خریدار تاثیر دارد. | سوال ۱۰ تا ۱۴ |
| ۴نام و نشان تجاری بر رفتار خریدار تاثیر دارد. | سوال ۱۹ تا ۲۱ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 