فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش روش‌های سنجش رضایت مشتری و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات و وفاداری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش روش‌های سنجش رضایت مشتری و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات و وفاداری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش روش‌های سنجش رضایت مشتری و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات و وفاداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری

روش­های سنجش رضایت مشتری

۲-۱۳-۱ روش­های غیر قابل کامپیوتری شدن (روش­های حادثه مدار)

۲-۱۳-۱-۱ “ نقشه کلی ” و شناسایی تماس­های مشتری

۲-۱۳-۱-۲ مشاهده

۲-۱۳-۱-۳ روش حوادث ترتیبی

۲-۱۳-۱-۴ فن حادثه مهم

۲-۱۳-۱-۵ تجزیه و تحلیل شکایات

۲-۱۳-۱-۶ تجزیه و تحلیل ارتباط بین فراوانی مشکلات و مسائل تجزیه و تحلیل شده با فراوانی شکایات

۲-۱۳-۲ روش­های قابل کامپیوتری شدن (روش­های ویژگی مدار)

سنجش ضمنی یا تلویحی

سنجش صریح یا روشن

۲-۱۳-۲-۱ SERVQUAL

قابلیت اعتبار

پاسخگویی

شایستگی

دسترسی

ارتباطات

اعتماد

امنیت

درک و شناخت مشتریان

شواهد فیزیکی و ملموس

۲-۱۳-۲-۲  SERVPERF 

۲-۱۳-۲-۳SERVIMPERF  

۲-۱۳-۲-۴ شاخص رضایت مشتری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.