فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با محوریت مشتری‌مداری و ارتقای خدمات (سیمین جعفری ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با محوریت مشتری‌مداری و ارتقای خدمات (سیمین جعفری ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با محوریت مشتری‌مداری و ارتقای خدمات (سیمین جعفری ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر توانمند سازی کارکنان در راستای مشتری مداری  (سیمین جعفری  ۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه شامل ۳ بخش عمده می‌باشد  که از سؤالات موجود در مقالات مرتبط استفاده شده است.

جدول ۳-۱- مدل تحلیلی پژوهش(گویه‌های اصل پرسشنامه)‌برای «عوامل توانمندی سازی‌منابع انسانی» و مشتری مداری

ابعاد شاخص ها (تعاریف عملیاتی ) منبع
عوامل ساختاری(SF) SF۱ – پاداش کانتر (۱۹۸۳)،باندورا(۱۹۸۹)،اسپرتیزر(۱۹۹۵)
SF۲ -غنی سازی شغلی هیوژنسکی و باوس انان(۲۰۰۱)
SF۳– شایستگی چیانگ وسیه(۲۰۱۱)،کاهاله و همکاران(۲۰۰۷)،توماس و        (۱۹۹۰)
SF۴-اختیار کورکوندا و دیگران (۱۹۹۶)،کانروموس(۲۰۰۰)،هیوژسکی و باوس انان (۲۰۰۱)،رو وبیارز (۲۰۰۳)
SF۵-عدم تمرکز کانگروکانونگو (۲۰۰۵)،روبیارز (۲۰۰۳)
عوامل رفتاری

(BF)

BF۱-نیاز به موفقیت کاهاله و همکاران (۲۰۰۷)
BF۲-اعتماد به نفس کانتر (۱۹۸۳)،کانگر و کانونگو(۲۰۰۵)
BF۳– مسئولیت نولر (۱۹۹۷)،کور کونداو دیگران (۱۹۹۶)،تابزوموس (۲۰۰۰)،هیوژسنگی و باوس انان (۲۰۰۱)
BF۴-توانایی تصمیم گیری نولر(۱۹۹۷)
BF۵– تعلق شغلی هیوژسنگی و باوس انان (۲۰۰۱)
عوامل زمینه ای

(CF)

CF۱-محیط هیوژسنگی و باوس انان( ۲۰۰۱)
CF۲-حمایت سازمانی کاهاله و همکاران (۲۰۰۷) ،کوئین و اسپرتیزر (۱۹۹۷)
CF۳روشن بودن اهداف  و خط مشی کانتر (۱۹۸۳)،بلانچارد . همکاران(۱۹۸۵)،کوئین واسپرتیزر(۱۹۷۹)،ویکهیو(۲۰۰۰)
CF۴-سبک رهبری و هدایت بلانچارد و همکاران (۱۸۵)،هیوژنسکی و باوس انان (۲۰۰۱)
CF۵-حمایت مدیر کاهاله و همکاران (۲۰۰۷)،کانتر(۱۹۸۳)،بلانچارد و همکاران(۱۹۸۵)،باندورا(۱۹۸۱)
مشتری مداری (CO) دونووان۲۰۰۴،یاواس۲۰۱۰،گازولی۲۰۱۲

سؤالات عملیّاتی پرسشنامه (خود شامل دو بخش می‌باشد):

الف) سؤالات عمومی (جمعیّت شناختی): که اطّلاعات کلی و جمعیّت شناختی پاسخ‌گویان را دربرمی‌گیرد.

ب) سؤالات مرتبط با ابعاد عملیّاتی تحقیق شامل ۱۵ گویه است که شامل «عوامل ساختاری» (با ۵ گویه)، «عوامل رفتاری» (با ۵ گویه) و «عوامل زمینه‌ای» (با ۵ گویه) و سؤالات درخصوص «مشتری مداری» (با ۷ گویه) است.

در بخش سؤالات عملیاتی پرسشنامه از خبرگان خواسته شد تا براساس طیف پنج‌تایی لیکرت (از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف) به سؤالات پاسخ دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.