فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با محوریت مشتریمداری و ارتقای خدمات (سیمین جعفری ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با محوریت مشتریمداری و ارتقای خدمات (سیمین جعفری ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با محوریت مشتریمداری و ارتقای خدمات (سیمین جعفری ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر توانمند سازی کارکنان در راستای مشتری مداری (سیمین جعفری ۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه شامل ۳ بخش عمده میباشد که از سؤالات موجود در مقالات مرتبط استفاده شده است.
جدول ۳-۱- مدل تحلیلی پژوهش(گویههای اصل پرسشنامه)برای «عوامل توانمندی سازیمنابع انسانی» و مشتری مداری
| ابعاد | شاخص ها (تعاریف عملیاتی ) | منبع |
| عوامل ساختاری(SF) | SF۱ – پاداش | کانتر (۱۹۸۳)،باندورا(۱۹۸۹)،اسپرتیزر(۱۹۹۵) |
| SF۲ -غنی سازی شغلی | هیوژنسکی و باوس انان(۲۰۰۱) | |
| SF۳– شایستگی | چیانگ وسیه(۲۰۱۱)،کاهاله و همکاران(۲۰۰۷)،توماس و (۱۹۹۰) | |
| SF۴-اختیار | کورکوندا و دیگران (۱۹۹۶)،کانروموس(۲۰۰۰)،هیوژسکی و باوس انان (۲۰۰۱)،رو وبیارز (۲۰۰۳) | |
| SF۵-عدم تمرکز | کانگروکانونگو (۲۰۰۵)،روبیارز (۲۰۰۳) | |
| عوامل رفتاری
(BF) |
BF۱-نیاز به موفقیت | کاهاله و همکاران (۲۰۰۷) |
| BF۲-اعتماد به نفس | کانتر (۱۹۸۳)،کانگر و کانونگو(۲۰۰۵) | |
| BF۳– مسئولیت | نولر (۱۹۹۷)،کور کونداو دیگران (۱۹۹۶)،تابزوموس (۲۰۰۰)،هیوژسنگی و باوس انان (۲۰۰۱) | |
| BF۴-توانایی تصمیم گیری | نولر(۱۹۹۷) | |
| BF۵– تعلق شغلی | هیوژسنگی و باوس انان (۲۰۰۱) | |
| عوامل زمینه ای
(CF) |
CF۱-محیط | هیوژسنگی و باوس انان( ۲۰۰۱) |
| CF۲-حمایت سازمانی | کاهاله و همکاران (۲۰۰۷) ،کوئین و اسپرتیزر (۱۹۹۷) | |
| CF۳روشن بودن اهداف و خط مشی | کانتر (۱۹۸۳)،بلانچارد . همکاران(۱۹۸۵)،کوئین واسپرتیزر(۱۹۷۹)،ویکهیو(۲۰۰۰) | |
| CF۴-سبک رهبری و هدایت | بلانچارد و همکاران (۱۸۵)،هیوژنسکی و باوس انان (۲۰۰۱) | |
| CF۵-حمایت مدیر | کاهاله و همکاران (۲۰۰۷)،کانتر(۱۹۸۳)،بلانچارد و همکاران(۱۹۸۵)،باندورا(۱۹۸۱) | |
| مشتری مداری (CO) | دونووان۲۰۰۴،یاواس۲۰۱۰،گازولی۲۰۱۲ |
سؤالات عملیّاتی پرسشنامه (خود شامل دو بخش میباشد):
الف) سؤالات عمومی (جمعیّت شناختی): که اطّلاعات کلی و جمعیّت شناختی پاسخگویان را دربرمیگیرد.
ب) سؤالات مرتبط با ابعاد عملیّاتی تحقیق شامل ۱۵ گویه است که شامل «عوامل ساختاری» (با ۵ گویه)، «عوامل رفتاری» (با ۵ گویه) و «عوامل زمینهای» (با ۵ گویه) و سؤالات درخصوص «مشتری مداری» (با ۷ گویه) است.
در بخش سؤالات عملیاتی پرسشنامه از خبرگان خواسته شد تا براساس طیف پنجتایی لیکرت (از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف) به سؤالات پاسخ دهند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 