فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهرهگیری از فرآیند تحلیل شبکهای و رویکرد مزیت رقابتی (مریم صفائی ۱۳۹۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهرهگیری از فرآیند تحلیل شبکهای و رویکرد مزیت رقابتی (مریم صفائی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهرهگیری از فرآیند تحلیل شبکهای و رویکرد مزیت رقابتی (مریم صفائی ۱۳۹۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی) مریم صفائی۱۳۹۱
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این پژوهش به منظور دستیابی به پاسخ سؤالات با توجه به عوامل مشخص شده در مدل تامسون و استریکلند طی پرسشنامه اولیه۴۲ عامل برای شناسایی عوامل حیاتی موفقیت تعیین شد که بر اساس آن پرسشنامه دوم طراحی و پس از تائید اساتید راهنما و مشاور، برای امتیازدهی در اختیار خبرگان صنعت گذاشته شد تا بر اساس یک طیف ده تایی به عوامل امتیاز دهند. در مجموع از ۱۰ پرسشنامه پر شده جهت تلفیق نظرات و دستیابی به معیارهای نهایی از میانگین حسابی استفاده شد و عواملی که امتیاز کمتر از ۷ را کسب کرده بودند حذف شدند. از آنجایی که میان برخی از معیارها و زیرمعیارها وابستگی متقابل وجود داشت در گام بعدی با استفاده از تکنیک اسمی از خبرگان خواسته شد تا روابط بین معیارها و زیرمعیارها مشخص کنند. (جداول ۱-۳ و ۲-۳ این مطلب را نشان می دهد.) بر اساس زیرمعیارها و معیارهای تعیین شده پرسشنامه نهایی طراحی شد و از آنجایی که روش مورد استفاده در پژوهش، فرایند تحلیل شبکهای میباشد لذا سؤالات پرسشنامه براساس روش فوق به صورت مقایسات زوجی تنظیم و طراحی شد تا پاسخگویان به میزان ارجحیت این عوامل نسبت به هم امتیاز دهند و این پرسشنامه نیز برای تائید به لحاظ ساختاری و محتوایی در اختیار اساتید راهنما و مشاور گذاشته شد و پس از تائید آنها، در اختیار ۴۲ نفر از اندیشمندان صنعت روانکارها قرار گرفت.
| زیرمعیارها | s1 | s2 | s3 | S4 | S5 | S6 | S7 | S8 | S9 | S10 | S11 | S12 |
| بهروری نیروی انسانی (s1) | P | P | P | |||||||||
| تجربه در فناوری s2 | P | P | ||||||||||
| تصویر مناسب بین مشتریان s3 | P | P | P | P | P | |||||||
| تنوع محصولات s4 | P | P | P | |||||||||
| تولید باهزینه پایین s5 | P | P | P | |||||||||
| تکنیک ارزیابی بازار s6 | P | P | ||||||||||
| دانش فنی s7 | P | P | P | P | ||||||||
| دسترسی به مواد اولیه s8 | P | P | P | P | ||||||||
| دسترسی به نیروی ماهر s9 | P | P | P | |||||||||
| شبکه قوی از عمده فروشان و خرده فروشان s10 | P | P | P | P | ||||||||
| توانایی نوآوری در محصول s11 | P | P | P | P | ||||||||
| کیفیت تولید s12 | P | P | P | P | P |
| معیارهای اصلی | عوامل مرتبط با توزیع | عوامل مرتبط با تولید | عوامل مرتبط با بازاریابی | عوامل مرتبط با تکنولوژی | سایر موارد |
| عوامل مرتبط با توزیع | P | P | P | P | |
| عوامل مرتبط با تولید | P | P | P | P | |
| عوامل مرتبط با بازاریابی | P | P | P | P | |
| عوامل مرتبط با تکنولوژی | P | P | P | P | |
| سایر موارد | P | P | P | P |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 