فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهره‌گیری از فرآیند تحلیل شبکه‌ای و رویکرد مزیت رقابتی (مریم صفائی ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهره‌گیری از فرآیند تحلیل شبکه‌ای و رویکرد مزیت رقابتی (مریم صفائی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهره‌گیری از فرآیند تحلیل شبکه‌ای و رویکرد مزیت رقابتی (مریم صفائی ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی) مریم صفائی۱۳۹۱

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در این پژوهش  به منظور دستیابی به پاسخ سؤالات با توجه به عوامل مشخص شده در مدل تامسون و استریکلند طی پرسشنامه اولیه۴۲  عامل برای شناسایی عوامل حیاتی موفقیت تعیین شد که بر اساس آن پرسشنامه دوم طراحی و پس از تائید اساتید راهنما و مشاور، برای امتیازدهی در اختیار خبرگان صنعت گذاشته شد تا بر اساس یک طیف ده تایی به عوامل امتیاز دهند.  در مجموع از ۱۰ پرسشنامه پر شده جهت تلفیق نظرات و دستیابی به معیارهای نهایی از میانگین حسابی استفاده شد و عواملی که امتیاز کمتر از ۷ را کسب کرده بودند حذف شدند. از آنجایی که میان برخی از معیارها و زیرمعیارها وابستگی متقابل وجود داشت در گام بعدی با استفاده از تکنیک اسمی از خبرگان خواسته شد تا ­­روابط بین معیارها و زیرمعیارها مشخص کنند. (جداول ۱-۳ و ۲-۳ این مطلب را نشان می دهد.) بر اساس زیرمعیارها و معیارهای تعیین شده پرسشنامه نهایی طراحی شد و از آنجایی که روش مورد استفاده در پژوهش، فرایند تحلیل شبکه­ای می­باشد لذا سؤالات پرسشنامه براساس روش فوق به صورت مقایسات زوجی تنظیم و طراحی شد تا پاسخگویان به میزان ارجحیت این عوامل نسبت به هم امتیاز دهند و این پرسشنامه نیز برای تائید به لحاظ ساختاری و محتوایی در اختیار اساتید راهنما و مشاور گذاشته شد و پس از تائید آنها، در اختیار ۴۲ نفر از اندیشمندان صنعت روانکارها قرار گرفت.

زیرمعیارها s1 s2 s3 S4 S5 S6 S7 S8 S9 S10 S11 S12
بهروری نیروی انسانی (s1) P P P
تجربه در فناوری s2 P P
تصویر مناسب بین مشتریان s3 P P P P P
تنوع محصولات s4 P P P
تولید باهزینه پایین  s5 P P P
تکنیک ارزیابی بازار s6 P P
دانش فنی s7 P P P P
دسترسی به مواد اولیه s8 P P P P
دسترسی به نیروی ماهر s9 P P P
شبکه قوی از عمده فروشان و خرده فروشان s10 P P P P
توانایی نوآوری در محصول s11 P P P P
کیفیت تولید  s12 P P P P P
معیارهای اصلی عوامل مرتبط با توزیع عوامل مرتبط با تولید عوامل مرتبط با بازاریابی عوامل مرتبط با تکنولوژی سایر موارد
عوامل مرتبط با توزیع P P P P
عوامل مرتبط با تولید P P P P
عوامل مرتبط با بازاریابی P P P P
عوامل مرتبط با تکنولوژی P P P P
سایر موارد P P P P

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.