فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعت نرم‌افزار (سما اخلاقی ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعت نرم‌افزار (سما اخلاقی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعت نرم‌افزار (سما اخلاقی ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری( سما اخلاقی ۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته MBA  گرایش بازاریابی

سؤالات عملیاتی پرسشنامه (خود شامل دو بخش می باشد):

الف) سؤالات عمومی (جمعیت شناخت) : که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی پاسخ گویان را در بر می گیرد.ب) سؤالات مرتبط با ابعاد مدل: سؤالات مرتبط به «ارزش درک شده» شامل ۳ گویه؛   «رضایت مشتریان» ۴ گویه؛ «تصویر سازمانی»،  «هزینه جابه جایی» و «وفاداری مشتریان» دارای ۵ گویه هستند. در کل پرسشنامه دارای ۳۹ سوال می باشد. ابعاد عملیاتی «کیفیت خدمات» که شامل ۱۷ گویه است (که ابعاد «قابلیت اطمینان»، «تضمین»،  و «عوامل ملموس»، هر کدام ۳ گویه؛ و ابعاد  «همدلی» و «پاسخگویی»، هر کدام ۴ گویه دارند).

جدول ‏۳۲ «کیفیت خدمات»

ابعاد منبع (یا منابع)
قابلیت اطمینان (REL) کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)، کتینگر و دیگران (۲۰۰۹
پاسسخگویی

((RES

کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)، کتینگر و دیگران (۲۰۰۹
تضمین(AS) کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)، کتینگر و دیگران (۲۰۰۹
همدلی (EMP) کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)
عوامل ملموس (TAN) کتینگر و دیگران (۲۰۰۹)

جدول ‏۳۳ «ارزش درک شده»، «رضایت مشتریان»، «تصویر سازمانی»، «هزینه جابه جایی» و «وفاداری مشتریان»

ابعاد منبع (یا منابع)
ارزش درک شده (CPV) ایگرت و اولاگا (۲۰۰۲)
رضایت مشتری (SAT) لام و  دیگران (۲۰۰۴)
تصویر سازمانی (CI) بایول ودیگران (۲۰۰۱)
هزینه جابه­جایی (SC) لام و  دیگران (۲۰۰۴)
وفاداری مشتریان (L) زیتامل و دیگران( ۱۹۹۶)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.