فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بنگاههای کوچک و متوسط صنعت نرمافزار (سما اخلاقی ۱۳۹۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بنگاههای کوچک و متوسط صنعت نرمافزار (سما اخلاقی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در بنگاههای کوچک و متوسط صنعت نرمافزار (سما اخلاقی ۱۳۹۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری( سما اخلاقی ۱۳۹۱)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته MBA گرایش بازاریابی
سؤالات عملیاتی پرسشنامه (خود شامل دو بخش می باشد):
الف) سؤالات عمومی (جمعیت شناخت) : که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی پاسخ گویان را در بر می گیرد.ب) سؤالات مرتبط با ابعاد مدل: سؤالات مرتبط به «ارزش درک شده» شامل ۳ گویه؛ «رضایت مشتریان» ۴ گویه؛ «تصویر سازمانی»، «هزینه جابه جایی» و «وفاداری مشتریان» دارای ۵ گویه هستند. در کل پرسشنامه دارای ۳۹ سوال می باشد. ابعاد عملیاتی «کیفیت خدمات» که شامل ۱۷ گویه است (که ابعاد «قابلیت اطمینان»، «تضمین»، و «عوامل ملموس»، هر کدام ۳ گویه؛ و ابعاد «همدلی» و «پاسخگویی»، هر کدام ۴ گویه دارند).
جدول ۳۲ «کیفیت خدمات»
| ابعاد | منبع (یا منابع) |
| قابلیت اطمینان (REL) | کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)، کتینگر و دیگران (۲۰۰۹ |
| پاسسخگویی
((RES |
کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)، کتینگر و دیگران (۲۰۰۹ |
| تضمین(AS) | کتینگر و دیگران (۱۹۹۷)، کتینگر و دیگران (۲۰۰۹ |
| همدلی (EMP) | کتینگر و دیگران (۱۹۹۷) |
| عوامل ملموس (TAN) | کتینگر و دیگران (۲۰۰۹) |
جدول ۳۳ «ارزش درک شده»، «رضایت مشتریان»، «تصویر سازمانی»، «هزینه جابه جایی» و «وفاداری مشتریان»
| ابعاد | منبع (یا منابع) |
| ارزش درک شده (CPV) | ایگرت و اولاگا (۲۰۰۲) |
| رضایت مشتری (SAT) | لام و دیگران (۲۰۰۴) |
| تصویر سازمانی (CI) | بایول ودیگران (۲۰۰۱) |
| هزینه جابهجایی (SC) | لام و دیگران (۲۰۰۴) |
| وفاداری مشتریان (L) | زیتامل و دیگران( ۱۹۹۶) |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 