فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر ملی‌گرایی مصرفی از دیدگاه مشتریان با بهره‌گیری از مقیاس CETSCALE (شیمپ و شارما ۱۹۸۷، حسین‌زاده سادیانی ۱۳۸۶)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر ملی‌گرایی مصرفی از دیدگاه مشتریان با بهره‌گیری از مقیاس CETSCALE (شیمپ و شارما ۱۹۸۷، حسین‌زاده سادیانی ۱۳۸۶) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر ملی‌گرایی مصرفی از دیدگاه مشتریان با بهره‌گیری از مقیاس CETSCALE (شیمپ و شارما ۱۹۸۷، حسین‌زاده سادیانی ۱۳۸۶)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر ملی گرایی مصرفی از دیدگاه مصرف کنندگان( مقیاس CETSCALE ( شیمپ و شارما،۱۹۸۷) و حسین زاده سادیانی (۱۳۸۶))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

سوال های (گویه ها) پرسشنامه شامل دو قسمت است :

الف) سوالات عمومی : در سوالات عمومی جنسیت، وضعیت تاهل، تحصیلات، متوسط درآمد ماهیانه و سن، مورد بررسی قرارا گرفنه است.

ب) سوالات تخصصی: این بخش شامل ۳۵ سوال است.

جدول شماره۳- ۲: شاخص های مورد بررسی در پرسشنامه تحقیق

شاخص مورد بررسی شماره سئوالات تعداد گویه‌ها
وطن پرستی ۵-۱ ۵
پذیرش فرهنگی ۹-۶ ۴
جهانگرایی ۱۳-۱۰ ۴
تجمل گرایی ۱۶-۱۴ ۳
به تهدید اقتصادی ادراک شده ۱۸-۱۷ ۲
ملی گرایی مصرفی ۳۵-۱۹ ۱۷

برای تهیه و تنظیم پرسشنامه سنجش ملی گرایی مصرفی، مقیاس بین الملی CETSCALEمورداستفاده قرار گرفته است . ابتدا شیمپ ( ۱۹۸۴ ) سعی نمود ملی گرایی مصر فی را از طریق ارایه تعدادی از متغیرهای معیار که تفاوت های ویژه را بین مصرف کنندگان ملی گرا و غیر ملی گرا ، اندازه گیری می نمود، شناسایی نماید . بعدها شیمپ با همکاری محقق دیگری موفق شد مقیاس خاصی جهت سنجش این مفهوم بوجود آورند که به CETSCALE شهرت یافته است.( شیمپ و شارما،۱۹۸۷)

از طریق انجام یکسری مطالعات، در ابتدا مقیاسی با ۱۸۰ مورد طراحی گردید که با اصلاحات بعدی به ۱۷ مورد تقلیل یافت .

در این تحقیق با بررسی  ادبیات نظری و کمک گرفتن از مقیاس CETSCALE  و همچنین پرسشنامه حسین زاده سادیانی (۱۳۸۶) و هماهنگ  سازی آنها در رابطه با جامعه آماری، اقدام به شناسایی متغرها و معرفی شاخص های متغیرها و طراحی پرسشنامه نموده و در طراحی این قسمت سعی شده است که پرسشنامه تا حد ممکن کوتاه بوده و به آسانی قابل فهم باشد، و از ارائه سوال های مبهم پرهیز شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.