فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کاربرد فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در تحول نظام آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کاربرد فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در تحول نظام آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت یادگیری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کاربرد فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در تحول نظام آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش

۲-۱ ) مقدمه ۱۴

۲-۲ ) فاوا در آموزش و پرورش. ۱۴

۲-۲-۱) اهمیت فاوا در آموزش و پرورش کشور. ۱۴

۲-۲-۲ ) دلایل استفاده از فاوا در آموزش ۱۵

۲-۲-۳ ) نگرش های توسعه فاوا ۱۶

۲-۲-۳-۱) نگرش ظهور کننده.. ۱۷

۲-۲-۳-۲) نگرش کاربردی ۱۷

۲-۲-۳-۳) نگرش ترکیبی ( ادغامی ). ۱۸

۲-۲-۳-۴) نگرش تحولی. ۱۸

۲-۲-۴) ماتریسی برای توسعه فاوا در مدارس.. ۱۹

۲-۲-۵ ) مراحل اجرای برنامه های فاوا در آموزش و پرورش. ۲۳

۲-۲-۵-۱) مرحله اول : تا پایان برنامه سوم توسعه. ۲۴

۲-۲-۵-۲ ) مرحله دوم : تا پایان برنامه چهارم توسعه.. ۲۴

۲-۲-۵-۳ ) مرحله سوم : پایان برنامه پنجم توسعه ۲۵

۲-۲-۶ ) مراحل توسعه فاوا در آموزش و پرورش ایران از ابعاد علمی و نظری ۲۶

۲-۲-۶-۱)ورود فاوا به صورت ابزار مدیریت در ساختار اداری و ۲۶

۲-۲-۶-۲) ورود فاوا به مثابه یک درس در آموزش و پرورش .. ۲۶

۲-۲-۶-۳ ) تغییر نگاه به فاوا و تکوین جهت گیری کلی . ۲۶

۲-۲-۶-۴ ) توسعه ی فاوا در چارچوب طرح تکفا .. ۲۷

۲-۲-۷ ) بررسی های موردی در برنامه های ملی فاوا در کشورهای دیگر ۲۷

۲-۲-۷-۱ ) کشور بلغارستان ۲۷

۲-۲-۷-۲ ) کشور چین ۲۹

۲-۲-۷-۳ ) آموزش و پرورش امریکا .  ۳۱

۲-۲-۷-۴ ) کشور دانمارک.. ۳۱

۲-۲-۷-۵ ) کشور اندونزی. ۳۲

۲-۲-۷-۶ ) کشور برزیل.. ۳۳

۲-۲-۷-۷ ) کشور مالزی. ۳۴

۲-۲-۸ ) موانع بکارگیری فاوا در آموزش و پرورش. ۳۶

۲-۲-۸-۱ ) موانع زیر ساختی – فنی ..  ۳۶

۲-۲-۸-۲ ) موانع فردی . ۳۷

۲-۲-۸-۳ ) موانع اقتصادی . ۳۹

۲-۲-۸-۴ ) موانع فرهنگی – آموزشی  ۴۰

۲-۲-۹ ) یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی ۴۲

۲-۲-۱۰ ) فاوا و ارتقاء یادگیری دانش آموزان. ۴۵

۲-۲-۱۱ ) نقش های  یاددهی _ یادگیری فاوا.. ۴۶

۲-۲-۱۱-۱ ) نقش فاوا در تسهیل یاددهی – یادگیری ۴۷

۲-۲-۱۱-۲ ) نقش فاوا در انگیزش یادگیری  . ۴۹

۲-۲-۱۱-۳ ) نقش فاوا در یادگیری شاگرد محور. ۵۰

۲-۲-۱۱-۴ ) نقش فاوا در سنجش و ارزیابی ۵۴

۲-۲-۱۱-۵ ) نقش فاوا در بهبود و ارتقای مهارتهای تفکر.. ۵۶

۲-۲-۱۲ ) صلاحیت های مورد نیاز معلمان در فرایند یاددهی– یادگیری مبتنی بر فاوا.. ۵۹

۲-۲-۱۲-۱ ) صلاحیت های ارتباطی – اطلاعاتی ۵۹

۲-۲-۱۲-۲ ) صلاحیت در استفاده از فاوا ۶۱

۲-۲-۱۲-۳ ) صلاحیت رسانه ای معلم.. ۶۲

۲-۲-۱۳) مدارس هوشمند ۶۵

۲-۲-۱۴ ) علل تاسیس مدارس هوشمند. ۶۶

۲-۲-۱۵ ) اهداف مدارس هوشمند ۶۸

۲-۲-۱۶ ) انتخاب محتوا در مدرسه هوشمند ۶۹

۲-۲-۱۷ ) فرایند تمرین و تکرار در مدرسه هوشمند ۷۰

۲-۲-۱۸ ) آزمون در مدرسه هوشمند. ۷۰

۲-۲-۱۹ ) راهبردهای توسعه مدارس هوشمند.. ۷۱

۲-۲-۲۰ ) زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند ۷۲

۲-۲-۲۱ ) ساختار اجرایی مدارس هوشمند.. ۷۴

۲-۲-۲۱-۱ ) شرح وظایف مدیر مدرسه هوشمند ۷۴

۲-۲-۲۱-۲ ) شرح وظایف کارشناسان فناوری اطلاعات در مدرسه هوشمند.. ۷۵

۲-۲-۲۱-۳ ) شرح وظایف معلمان مدرسه هوشمند.. ۷۵

۲-۲-۲۱-۴ ) شرح وظایف دانش آموزان مدرسه هوشمند ۷۷

۲-۲-۲۱-۵ ) شرح وظایف اولیای دانش آموزان مدرسه هوشمند.. ۷۷

۲-۲-۲۲ ) موانع موجود در راه توسعه ی مدارس هوشمند در کشور. ۷۸

۲-۳ ) مبانی عملی تحقیق  . ۷۹

۲-۳-۱ ) تحقیقات انجام شده در داخل کشور. ۷۹

۲-۳-۲ ) تحقیقات انجام شده در خارج کشور.. ۸۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.