فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کاربرد فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در تحول نظام آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کاربرد فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در تحول نظام آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت یادگیری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش کاربرد فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در تحول نظام آموزش و پرورش و ارتقای کیفیت یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
۲-۱ ) مقدمه ۱۴
۲-۲ ) فاوا در آموزش و پرورش. ۱۴
۲-۲-۱) اهمیت فاوا در آموزش و پرورش کشور. ۱۴
۲-۲-۲ ) دلایل استفاده از فاوا در آموزش ۱۵
۲-۲-۳ ) نگرش های توسعه فاوا ۱۶
۲-۲-۳-۱) نگرش ظهور کننده.. ۱۷
۲-۲-۳-۲) نگرش کاربردی ۱۷
۲-۲-۳-۳) نگرش ترکیبی ( ادغامی ). ۱۸
۲-۲-۳-۴) نگرش تحولی. ۱۸
۲-۲-۴) ماتریسی برای توسعه فاوا در مدارس.. ۱۹
۲-۲-۵ ) مراحل اجرای برنامه های فاوا در آموزش و پرورش. ۲۳
۲-۲-۵-۱) مرحله اول : تا پایان برنامه سوم توسعه. ۲۴
۲-۲-۵-۲ ) مرحله دوم : تا پایان برنامه چهارم توسعه.. ۲۴
۲-۲-۵-۳ ) مرحله سوم : پایان برنامه پنجم توسعه ۲۵
۲-۲-۶ ) مراحل توسعه فاوا در آموزش و پرورش ایران از ابعاد علمی و نظری ۲۶
۲-۲-۶-۱)ورود فاوا به صورت ابزار مدیریت در ساختار اداری و ۲۶
۲-۲-۶-۲) ورود فاوا به مثابه یک درس در آموزش و پرورش .. ۲۶
۲-۲-۶-۳ ) تغییر نگاه به فاوا و تکوین جهت گیری کلی . ۲۶
۲-۲-۶-۴ ) توسعه ی فاوا در چارچوب طرح تکفا .. ۲۷
۲-۲-۷ ) بررسی های موردی در برنامه های ملی فاوا در کشورهای دیگر ۲۷
۲-۲-۷-۱ ) کشور بلغارستان ۲۷
۲-۲-۷-۲ ) کشور چین ۲۹
۲-۲-۷-۳ ) آموزش و پرورش امریکا . ۳۱
۲-۲-۷-۴ ) کشور دانمارک.. ۳۱
۲-۲-۷-۵ ) کشور اندونزی. ۳۲
۲-۲-۷-۶ ) کشور برزیل.. ۳۳
۲-۲-۷-۷ ) کشور مالزی. ۳۴
۲-۲-۸ ) موانع بکارگیری فاوا در آموزش و پرورش. ۳۶
۲-۲-۸-۱ ) موانع زیر ساختی – فنی .. ۳۶
۲-۲-۸-۲ ) موانع فردی . ۳۷
۲-۲-۸-۳ ) موانع اقتصادی . ۳۹
۲-۲-۸-۴ ) موانع فرهنگی – آموزشی ۴۰
۲-۲-۹ ) یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی ۴۲
۲-۲-۱۰ ) فاوا و ارتقاء یادگیری دانش آموزان. ۴۵
۲-۲-۱۱ ) نقش های یاددهی _ یادگیری فاوا.. ۴۶
۲-۲-۱۱-۱ ) نقش فاوا در تسهیل یاددهی – یادگیری ۴۷
۲-۲-۱۱-۲ ) نقش فاوا در انگیزش یادگیری . ۴۹
۲-۲-۱۱-۳ ) نقش فاوا در یادگیری شاگرد محور. ۵۰
۲-۲-۱۱-۴ ) نقش فاوا در سنجش و ارزیابی ۵۴
۲-۲-۱۱-۵ ) نقش فاوا در بهبود و ارتقای مهارتهای تفکر.. ۵۶
۲-۲-۱۲ ) صلاحیت های مورد نیاز معلمان در فرایند یاددهی– یادگیری مبتنی بر فاوا.. ۵۹
۲-۲-۱۲-۱ ) صلاحیت های ارتباطی – اطلاعاتی ۵۹
۲-۲-۱۲-۲ ) صلاحیت در استفاده از فاوا ۶۱
۲-۲-۱۲-۳ ) صلاحیت رسانه ای معلم.. ۶۲
۲-۲-۱۳) مدارس هوشمند ۶۵
۲-۲-۱۴ ) علل تاسیس مدارس هوشمند. ۶۶
۲-۲-۱۵ ) اهداف مدارس هوشمند ۶۸
۲-۲-۱۶ ) انتخاب محتوا در مدرسه هوشمند ۶۹
۲-۲-۱۷ ) فرایند تمرین و تکرار در مدرسه هوشمند ۷۰
۲-۲-۱۸ ) آزمون در مدرسه هوشمند. ۷۰
۲-۲-۱۹ ) راهبردهای توسعه مدارس هوشمند.. ۷۱
۲-۲-۲۰ ) زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند ۷۲
۲-۲-۲۱ ) ساختار اجرایی مدارس هوشمند.. ۷۴
۲-۲-۲۱-۱ ) شرح وظایف مدیر مدرسه هوشمند ۷۴
۲-۲-۲۱-۲ ) شرح وظایف کارشناسان فناوری اطلاعات در مدرسه هوشمند.. ۷۵
۲-۲-۲۱-۳ ) شرح وظایف معلمان مدرسه هوشمند.. ۷۵
۲-۲-۲۱-۴ ) شرح وظایف دانش آموزان مدرسه هوشمند ۷۷
۲-۲-۲۱-۵ ) شرح وظایف اولیای دانش آموزان مدرسه هوشمند.. ۷۷
۲-۲-۲۲ ) موانع موجود در راه توسعه ی مدارس هوشمند در کشور. ۷۸
۲-۳ ) مبانی عملی تحقیق . ۷۹
۲-۳-۱ ) تحقیقات انجام شده در داخل کشور. ۷۹
۲-۳-۲ ) تحقیقات انجام شده در خارج کشور.. ۸۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 