فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازارگرایی و بررسی تأثیر آن بر نوآوری، رقابتپذیری و عملکرد سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازارگرایی و بررسی تأثیر آن بر نوآوری، رقابتپذیری و عملکرد سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازارگرایی و بررسی تأثیر آن بر نوآوری، رقابتپذیری و عملکرد سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی
مقدمه .. ۱۳
۲-۱ بازارگرایی چیست ۱۴
۲-۲ تاریخچه و پیشینه . ۱۴
۲-۲-۱ دهه۱۹۵۰ و نیمه اول دهه ۱۹۶۰ . ۱۵
۲-۲-۲ اواسط دهه ۱۹۶۰ تا اوایل هه۱۹۸۰. ۱۵
۲-۲-۳ اوایل دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ .. ۱۵
۲-۲-۴ اوایل دهه ۱۹۹۰ تا کنون .. ۱۶
۲-۳ عوامل موثر بر بازارگرایی .. ۱۶
۲-۳-۱ عوامل سازمانی . ۱۶
۲-۳-۲ عوامل ویژه بازار . ۱۹
۲-۴ دیدگاههای بازارگرایی . ۲۰
۲-۴-۱ دیدگاههای تصمیم گیری از نظر شاپیرو ۱۹۸۸ .. ۲۱
۲-۴-۲ دیدگاههای هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی ۱۹۹۰.. ۲۲
۲-۴-۳ دیدگاه فرهنگی از نظر نارور و اسلاتر ۲۴
۲-۴-۴ دیگاه کانون استراتژیک از نظر روکروت ۱۹۹۲ ۲۵
۲-۴-۵ دیدگاه مشتری گرایی از نظر اشپند و همکاران ۱۹۹۳ ۲۶
۲-۵ رویکردهای بازارگرایی. ۲۸
۲-۵-۱ رویکرد تغییر فرهنگی نارور و اسلاتر.. ۲۸
۲-۵-۲ رویکرد سیستم مبنای هامبورگ و همکاران.. ۲۸
۲-۵-۳ رویکرد رفتار مدیریت هرسی و همکاران. ۲۹
۲-۵-۴ رویکرد دگرگونی فرهنگئ کندی ؛گولزی وآرنولد.. ۳۰
۲-۵-۵ رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهارت ؛ کارپنتر و ری. ۳۰
۲-۶ ارزیابی مدل های بازاریابی . ۳۱
۲-۶-۱ ارزیابی رابطه مستقیم بازارگرایی با عملکرد.. ۳۲
۲-۶-۲ ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های تعدیل کننده.. ۳۳
۲-۶-۳ ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های میانجی .. ۳۴
۲-۷ مولفه های بازارگرایی تحقیق . ۳۶
۲-۷-۱ مشتری گرایی ۳۶
۲-۷-۲ رقابت گرایی . ۳۷
۲-۷-۳ هماهنگی بین وظیفه ی ۳۸
۲-۸ عملکرد سازمان و کسب و کار . ۳۹
۲-۹ مولفه های عملکرد مشتری تحقیق. ۴۱
۲-۹-۱رضایت مشتری .. ۴۱
۲-۹-۲ وفاداری مشتری. ۴۶
۲-۹-۳ ارتباط بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری ۵۰
۲-۹-۴ پیشینه تحقیق.. ۵۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 