فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازارگرایی و بررسی تأثیر آن بر نوآوری، رقابت‌پذیری و عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازارگرایی و بررسی تأثیر آن بر نوآوری، رقابت‌پذیری و عملکرد سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازارگرایی و بررسی تأثیر آن بر نوآوری، رقابت‌پذیری و عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مبانی نظری و پیشینه بازارگرایی

مقدمه .. ۱۳

۲-۱ بازارگرایی چیست ۱۴

۲-۲ تاریخچه و پیشینه . ۱۴

۲-۲-۱ دهه۱۹۵۰ و نیمه اول دهه ۱۹۶۰ . ۱۵

۲-۲-۲ اواسط دهه ۱۹۶۰ تا اوایل هه۱۹۸۰. ۱۵

۲-۲-۳ اوایل دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ .. ۱۵

۲-۲-۴ اوایل دهه ۱۹۹۰ تا کنون .. ۱۶

۲-۳ عوامل موثر بر  بازارگرایی .. ۱۶

۲-۳-۱ عوامل سازمانی . ۱۶

۲-۳-۲ عوامل ویژه بازار .  ۱۹

۲-۴ دیدگاههای بازارگرایی . ۲۰

۲-۴-۱ دیدگاههای تصمیم گیری از نظر شاپیرو ۱۹۸۸ .. ۲۱

۲-۴-۲ دیدگاههای هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی ۱۹۹۰.. ۲۲

۲-۴-۳ دیدگاه فرهنگی از نظر نارور و اسلاتر ۲۴

۲-۴-۴ دیگاه کانون استراتژیک از نظر روکروت ۱۹۹۲ ۲۵

۲-۴-۵ دیدگاه مشتری گرایی از نظر اشپند و همکاران ۱۹۹۳ ۲۶

۲-۵ رویکردهای بازارگرایی. ۲۸

۲-۵-۱ رویکرد تغییر فرهنگی نارور و اسلاتر.. ۲۸

۲-۵-۲ رویکرد سیستم مبنای هامبورگ و همکاران.. ۲۸

۲-۵-۳ رویکرد رفتار مدیریت هرسی و همکاران. ۲۹

۲-۵-۴ رویکرد دگرگونی فرهنگئ کندی ؛گولزی وآرنولد.. ۳۰

۲-۵-۵ رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهارت ؛ کارپنتر و ری. ۳۰

۲-۶  ارزیابی مدل های بازاریابی . ۳۱

۲-۶-۱ ارزیابی رابطه مستقیم بازارگرایی با عملکرد.. ۳۲

۲-۶-۲ ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های تعدیل کننده.. ۳۳

۲-۶-۳ ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های میانجی .. ۳۴

۲-۷ مولفه های بازارگرایی تحقیق . ۳۶

۲-۷-۱ مشتری گرایی ۳۶

۲-۷-۲ رقابت گرایی . ۳۷

۲-۷-۳ هماهنگی بین وظیفه ی ۳۸

۲-۸ عملکرد سازمان و کسب و کار . ۳۹

۲-۹ مولفه های عملکرد مشتری تحقیق. ۴۱

۲-۹-۱رضایت مشتری .. ۴۱

۲-۹-۲ وفاداری مشتری. ۴۶

۲-۹-۳ ارتباط بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری ۵۰

۲-۹-۴ پیشینه تحقیق.. ۵۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.