فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی و تحلیل نقش رسانه در اعتبار اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی و تحلیل نقش رسانه در اعتبار اجتماعی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی و تحلیل نقش رسانه در اعتبار اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه شناخت عوامل موثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته علوم ارتباطات

این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال بوده روایی و پایایی آن تأیید شده است.براساس موضوع تحقیق و سئوالات و فرضیه های ارائه شده متغیرهای وابسته ، مستقل و زمینه ای به شرح زیر است:

الف- متغیر وابسته : در این تحقیق اعتماد مخاطب متغیروابسته است.

ب- متغیرهای مستقل : در این تحقیق عبارتند از: صحت خبر، بی طرفی ، سرعت انعکاس خبر، نیازهای خبری ، اخبار محلی ، مجری و خبرنگار مجرب ، تخصصی بودن خبر، عدم سانسور، اعتبار منبع ، جامعیت خبر، مستند بودن خبرو سواد مخاطب

ج- متغیر زمینه ای: در این تحقیق سن ، جنسیت و تاهل را شامل می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.