فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی و تحلیل نقش رسانه در اعتبار اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی و تحلیل نقش رسانه در اعتبار اجتماعی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی و تحلیل نقش رسانه در اعتبار اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شناخت عوامل موثر بر اعتماد مخاطبان به اخبار تلویزیونی
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته علوم ارتباطات
این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال بوده روایی و پایایی آن تأیید شده است.براساس موضوع تحقیق و سئوالات و فرضیه های ارائه شده متغیرهای وابسته ، مستقل و زمینه ای به شرح زیر است:
الف- متغیر وابسته : در این تحقیق اعتماد مخاطب متغیروابسته است.
ب- متغیرهای مستقل : در این تحقیق عبارتند از: صحت خبر، بی طرفی ، سرعت انعکاس خبر، نیازهای خبری ، اخبار محلی ، مجری و خبرنگار مجرب ، تخصصی بودن خبر، عدم سانسور، اعتبار منبع ، جامعیت خبر، مستند بودن خبرو سواد مخاطب
ج- متغیر زمینه ای: در این تحقیق سن ، جنسیت و تاهل را شامل می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 