فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در سازمانها (فرشته محسنی و همکاران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در سازمانها (فرشته محسنی و همکاران) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در سازمانها (فرشته محسنی و همکاران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش (فرشته محسنی و همکاران )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
حاوی ۴۰ سوال که هدف از پاسخ دادن به سوالات آگاهی یافتن از اثرات مدیریت دانش و دیگر عوامل مستقل، اثر میانجی عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
افراد از بین پنج گزینه انتخاب خود را انجام داده و برای سوالات پرسشنامه نمرات ۱ تا ۵ طبق جدول ۳-۱ در نظر گرفته می شود و نمره کل آن از طریق جمع نمرات کسب شده سنجیده می شود. شرح مختصری از فرضیات پرسشنامه و تعداد و شماره سؤالات در جدول (۳-۲) آمده است.
جدول (۳-۲) : شرح سؤالات پرسشنامه
| فرضیات | مشتری گرایی | کسب وکاربرد دانش | انتشار دانش | متغیرهای سازمانی | تکنولوژی | موفقیت CRM |
| شماره سوال | ۱ – ۷ | ۸ – ۱۵ | ۱۶ – ۱۸ | ۱۹ – ۲۸ | ۲۹ – ۳۴ | ۳۵ – ۴۰ |
| تعداد سوال | ۷ | ۸ | ۳ | ۱۰ | ۶ | ۶ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 