فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس مدل فریدمن (المیرا باروقی ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس مدل فریدمن (المیرا باروقی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی عوامل مؤثر بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس مدل فریدمن (المیرا باروقی ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر اثربخشی پیام های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس فریدمن (المیرا باروقی۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش از نوع محقق ساخته و شامل ۲۲ سوال جهت ارایه راهکارهایی به منظور ارتقای جذب مخاطب میباشد که در راستای آزمون فرضیههای پژوهش طراحی گردیده است. پژوهش حاضر در قالب ۴ متغیر مورد بررسی قرار گرفته است که سوالات پشتیبانی کننده مربوط به هر یک از متغیر ها در جدول زیر ارائه گردیده است.
( جدول ۳-۲ ) سوالات پشتیبانی کننده مربوط به هر یک از متغیر ها
| ردیف | متغیرهای تحقیق | سوالات پرسشنامه |
| ۱ | جلب توجه (آگاهی) | ۴-۱ |
| ۲ | ایجاد علاقه | ۷-۵ |
| ۳ | تحریک و تمایل(ایجاد تمایل) | ۱۱-۸ |
| ۴ | سوق دادن ( اقدام به خرید) | ۲۲-۱۲ |
| ۵ | اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب | ۲۲-۱ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 