فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری و بررسی نقش آن در ارتقای تعاملات، وفاداری و رضایت مصرفکنندگان (سجاد اکبری اصل ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری و بررسی نقش آن در ارتقای تعاملات، وفاداری و رضایت مصرفکنندگان (سجاد اکبری اصل ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری و بررسی نقش آن در ارتقای تعاملات، وفاداری و رضایت مصرفکنندگان (سجاد اکبری اصل ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری( سجاد اکبری اصل۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته مدیریت ورزشی
پرسشنامه مورد استفاده برای سنجش میزان بکارگیری مدیریت تجربه مشتری مدیران و مولفه های آن در این پژوهش، پرسشنامه ای متشکل از ۴۰ سوال است این پرسشنامه همچنین چهار مولفه مدیریت تجربه مشتری را مورد سنجش قرار می دهد که عبارتند از: رضایت مشتری، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات و مارک.
در رابطه با هر یک از مولفه های مدیریت تجربه مشتری به ترتیب:
- رضایت مشتری: شامل ۶ سوال از ۱ الی ۶
- وفاداری مشتری: شامل ۱۳ سوال از ۷ الی ۱۹
- کیفیت خدمات: شامل ۱۲سوال از ۲۰ الی ۳۱
- مارک: شامل ۹ سوال از ۳۲ الی ۴۰
بوده اند که در مقابل آنها یک مقیاس پنج ارزشی قرار گرفته است. آزمودنی ها هر یک از سوالات را با توجه به طیفی که مناسب سازمان خود بدانند امتیاز گذاری کرده و علامت می زنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 