فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی اهمال‌کاری تحصیلی و تحلیل نقش تعلل‌ورزی در موفقیت آموزشی دانش‌آموزان (سولومون و راث بلوم ۱۹۸۴)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی اهمال‌کاری تحصیلی و تحلیل نقش تعلل‌ورزی در موفقیت آموزشی دانش‌آموزان (سولومون و راث بلوم ۱۹۸۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقیاس ارزیابی اهمال‌کاری تحصیلی و تحلیل نقش تعلل‌ورزی در موفقیت آموزشی دانش‌آموزان (سولومون و راث بلوم ۱۹۸۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مقیاس ارزیابی تعلل ورزی نسخه دانش آموزان(ارزیابی اهمال کاری تحصیلی)( سولومون و راث بلوم ( ۱۹۸۴ ))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این مقیاس توسط سولومون و راث بلوم ( ۱۹۸۴ ) برای تعلل ورزی تحصیلی دو  مولفه را مورد بررسی قرار دادند.مولفه اول آمادگی برای امتحان که شامل ۶سوال،۱،۴،۶،۱۰،۱۲و۱۴ است.و مولفه دوم آمادگی برای تکالیف که شامل۹سوال،۲،۳،۵،۷،۸،۹،۱۱،۱۳و۱۵ است که بصورت معکوس نمره گذاری می شود. این مقیاس را دهقان(۱۳۸۷) برای اولین بار به کار برده است.

برای متغیر اهمال کاری تحصیلی از پرسشنامه سولومون و راث بلوم،که این مقیاس دارای ۱۵سوال بود که سوال۷و۸به دلیل عدم ارتباط با اهمال کاری تحصیلی در این پژوهش مورد محاسبه و ارزیابی قرار نگرفت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.