فایل ورد کامل پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت با اعتماد و احساس مشتریان نسبت به برند و اثر آن بر فروش بیمه (احمد کسائی)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت با اعتماد و احساس مشتریان نسبت به برند و اثر آن بر فروش بیمه (احمد کسائی) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت با اعتماد و احساس مشتریان نسبت به برند و اثر آن بر فروش بیمه (احمد کسائی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه(احمد کسائی)

پرسشنامه‌ مورد استفاده در این تحقیق عبارت ‌است از پرسشنامه محقق‌ساخته )احمد کسائی( اعتماد برند، احساس برند و تبلیغات بیمه‌ای. این پرسشنامه شامل ۲۵ گویه است که از تحقیقات کوییلو و استیوز(۲۰۰۷)، بال و دیگران(۲۰۰۴)، بال و دیگران(۲۰۰۷)، الولین و کوندرز(۲۰۰۴)، کیاوولینو و دالگارد(۲۰۰۷) گرفته شده و این پرسشنامه دارای ۲۵ گویه یا سوال می‌باشد و سه مولفه اعتماد برند، احساس برند و تبلیغات بیمه‌ای را اندازه‌گیری می‌کند. در جدول ذیل تعداد گویه‌های هر مولفه مشخص شده‌است:

جدول۳-۱: جدول چگونگی تخصیص سوالات پرسش‌نامه به متغیر‌های تحقیق
متغیر تحقیق تعداد گویه شماره گویه­ها
تبلیغات بیمه‌ای ۹ ۵، ۶،۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴،‌۲۵
اعتماد  برند ۸ ۲، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸
احساس  برند ۸ ۱، ۳، ۴، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.