فایل ورد کامل پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت با اعتماد و احساس مشتریان نسبت به برند و اثر آن بر فروش بیمه (احمد کسائی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت با اعتماد و احساس مشتریان نسبت به برند و اثر آن بر فروش بیمه (احمد کسائی) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت با اعتماد و احساس مشتریان نسبت به برند و اثر آن بر فروش بیمه (احمد کسائی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه(احمد کسائی)
پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق عبارت است از پرسشنامه محققساخته )احمد کسائی( اعتماد برند، احساس برند و تبلیغات بیمهای. این پرسشنامه شامل ۲۵ گویه است که از تحقیقات کوییلو و استیوز(۲۰۰۷)، بال و دیگران(۲۰۰۴)، بال و دیگران(۲۰۰۷)، الولین و کوندرز(۲۰۰۴)، کیاوولینو و دالگارد(۲۰۰۷) گرفته شده و این پرسشنامه دارای ۲۵ گویه یا سوال میباشد و سه مولفه اعتماد برند، احساس برند و تبلیغات بیمهای را اندازهگیری میکند. در جدول ذیل تعداد گویههای هر مولفه مشخص شدهاست:
| جدول۳-۱: جدول چگونگی تخصیص سوالات پرسشنامه به متغیرهای تحقیق | ||
| متغیر تحقیق | تعداد گویه | شماره گویهها |
| تبلیغات بیمهای | ۹ | ۵، ۶،۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴،۲۵ |
| اعتماد برند | ۸ | ۲، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸ |
| احساس برند | ۸ | ۱، ۳، ۴، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 