فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات و بررسی نقش آن در رضایت مشتریان و ارتقای عملکرد سازمانی (شهبازی احمدی ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات و بررسی نقش آن در رضایت مشتریان و ارتقای عملکرد سازمانی (شهبازی احمدی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات و بررسی نقش آن در رضایت مشتریان و ارتقای عملکرد سازمانی (شهبازی احمدی ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه کیفیت خدمات (شهبازی احمدی(۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه کیفیت خدمات شامل ۱۵ سوال می باشد. جدول زیر سوال های مربوط به ابعاد کیفیت خدمات را نشان می دهد:
| ردیف | ابعاد کیفیت خدمات | شماره سوال ها |
| ۱ | ملموس بودن | ۱-۲-۳ |
| ۲ | قابل اعتماد بودن | ۴-۵-۶ |
| ۳ | قابلیت پاسخ گویی | ۷-۸-۹ |
| ۴ | اطمینان داشتن | ۱۰-۱۱-۱۲ |
| ۵ | همدلی | ۱۳-۱۴-۱۵ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 