فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات و بررسی نقش آن در رضایت مشتریان و ارتقای عملکرد سازمانی (شهبازی احمدی ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات و بررسی نقش آن در رضایت مشتریان و ارتقای عملکرد سازمانی (شهبازی احمدی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات و بررسی نقش آن در رضایت مشتریان و ارتقای عملکرد سازمانی (شهبازی احمدی ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت خدمات (شهبازی احمدی(۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه کیفیت خدمات شامل ۱۵ سوال می باشد. جدول زیر سوال های مربوط به ابعاد کیفیت خدمات را نشان می دهد:

ردیف ابعاد کیفیت خدمات شماره سوال ها
۱ ملموس بودن ۱-۲-۳
۲ قابل اعتماد بودن ۴-۵-۶
۳ قابلیت پاسخ گویی ۷-۸-۹
۴ اطمینان داشتن ۱۰-۱۱-۱۲
۵ همدلی ۱۳-۱۴-۱۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.