فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی و بررسی اثر آن بر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و توسعه پایدار (وانگ و همکاران ۲۰۱۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی و بررسی اثر آن بر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و توسعه پایدار (وانگ و همکاران ۲۰۱۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی و بررسی اثر آن بر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و توسعه پایدار (وانگ و همکاران ۲۰۱۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بازارگرایی (وانگ و همکاران ۲۰۱۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه، پرسشنامه استاندارد وانگ و همکاران در سال ۲۰۱۲ می باشد که پاسخ دهندگان گزینه ها را بر مبنای طیف پنج فاصله ای لیکرت (از بسیار کم تا بسیار زیاد) علامت گذاری می‎نمایند. این پرسشنامه شامل دو بخش است، بخش اوّل آن، مربوط به مشخصات فردی پاسخ دهنده، شامل: جنسیت، وضعیت تاهل، سن، و تحصیلات است. بخش دوّم آن نیز شامل  سؤالات ۲۶ تا ۳۴، مربوط به بازارگرایی و ابعاد آن (تولید اطلاعات، انتشار اطلاعات، تفسیر مشترک و پاسخگویی سازمان) است. جدول شماره (۳-۲) ساختار پرسشنامه تحقیق را بر اساس متغیرهای تشکیل دهنده، تعداد و شماره سوالات مربوط به آنها نشان می دهد.

جدول شماره ۳-۲ : ساختار پرسشنامه

متغیر مورد مطالعه مولفه های تشکیل دهنده متغیر تعداد سوالات شماره سوالات
بازارگرایی تولید اطلاعات ۲ ۲۷-۲۶
انتشار اطلاعات ۲ ۲۹-۲۸
تفسیر مشترک ۲ ۳۱-۳۰
پاسخگویی سازمان ۳ ۳۴-۳۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.