فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی و بررسی اثر آن بر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و توسعه پایدار (وانگ و همکاران ۲۰۱۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی و بررسی اثر آن بر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و توسعه پایدار (وانگ و همکاران ۲۰۱۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی و بررسی اثر آن بر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و توسعه پایدار (وانگ و همکاران ۲۰۱۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بازارگرایی (وانگ و همکاران ۲۰۱۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه، پرسشنامه استاندارد وانگ و همکاران در سال ۲۰۱۲ می باشد که پاسخ دهندگان گزینه ها را بر مبنای طیف پنج فاصله ای لیکرت (از بسیار کم تا بسیار زیاد) علامت گذاری مینمایند. این پرسشنامه شامل دو بخش است، بخش اوّل آن، مربوط به مشخصات فردی پاسخ دهنده، شامل: جنسیت، وضعیت تاهل، سن، و تحصیلات است. بخش دوّم آن نیز شامل سؤالات ۲۶ تا ۳۴، مربوط به بازارگرایی و ابعاد آن (تولید اطلاعات، انتشار اطلاعات، تفسیر مشترک و پاسخگویی سازمان) است. جدول شماره (۳-۲) ساختار پرسشنامه تحقیق را بر اساس متغیرهای تشکیل دهنده، تعداد و شماره سوالات مربوط به آنها نشان می دهد.
جدول شماره ۳-۲ : ساختار پرسشنامه
| متغیر مورد مطالعه | مولفه های تشکیل دهنده متغیر | تعداد سوالات | شماره سوالات |
| بازارگرایی | تولید اطلاعات | ۲ | ۲۷-۲۶ |
| انتشار اطلاعات | ۲ | ۲۹-۲۸ | |
| تفسیر مشترک | ۲ | ۳۱-۳۰ | |
| پاسخگویی سازمان | ۳ | ۳۴-۳۲ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 