فایل ورد کامل پرسشنامه دانش مفهومی معلمان و بررسی میزان درک اصول بنیادین ریاضی در فرآیند آموزش (عالیخانی ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه دانش مفهومی معلمان و بررسی میزان درک اصول بنیادین ریاضی در فرآیند آموزش (عالیخانی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه دانش مفهومی معلمان و بررسی میزان درک اصول بنیادین ریاضی در فرآیند آموزش (عالیخانی ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه دانش مفهومی معلمان (عالیخانی۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه توسط محقق و استاد راهنما ساخته شد و ۱۰ ماده دارد. )عالیخانی۱۳۹۳( .این مادههای محقق ساخته با راهنمایی استاد راهنما و سرکار خانم بحرینی، از معلمان با سابقه شهرستان اهواز، و سؤالات مقالات پژوهشی مرتبط با موضوع تحقیق انتخاب شده بودند.روش نمرهگذاری بدین صورت بود که به هر جواب درست یک نمره تعلق میگرفت و به جواب نادرست نمرهای تعلق نمیگرفت بنابراین کمترین نمره ۰ و بیشترین نمره ۱۲ میباشد و محوریت اصلی سؤالات براساس دانش مفهومی معلمان ششم ابتدایی که در دو حیط کلی بازنماییهای ریاضی و دانش دانشآموزان سازماندهی شد. در زمین بازنماییهای ریاضی، روشهای مختلف ارائ محتوا و مرتبط ساختن مبحث درسی با زندگی واقعی و در حوز دانش دانشآموزان، آگاهی از پیشزمینههای ریاضی دانشآموزان، ایجاد پیوند بین دانش جدید و دانش قبلی مورد توجه قرار گرفت. مشخصات این پرسشنامه در جدول ۲-۳ (جدول هدف- محتوا) نشان داده شده است.
جدول ۲-۳: جدول مشخصات هدف – محتوا مربوط به سؤالات پرسشنامه دانش مفهومی
| تقسیم کسرها | ضرب کسرها | ساده کردن و جمع و تفریق | محتوا
اهداف |
| سؤالات شماره: ۱- الف و ۳ | سؤالات شماره: ۱- ب و ج | سؤال شماره: ۱-د | از معلم انتظار میرود بتواند: یک عبارت را با شکل نمایش دهد و یا برای شکل یک عبارت ریاضی بنویسد. |
| سؤال شماره: ۴ | سؤال شماره: ۵ | سؤالات شماره: ۵، ۸ و۱۰ | مبحث درسی را با زندگی واقعی دانشآموزان مرتبط سازد. |
| سؤال شماره: ۲ | – | – | پیشینه ریاضیاتی دانشآموز و مطالب آموخته شده قبلی در موضوع مورد نظر را فهرست کند . |
| – | سؤال شماره: ۷ | – | برای مواجهه با بدفهمیهای دانشآموزان روش یا روشهایی پیشنهاد کند . |
| – | – | سؤال شماره: ۷ | بین مطلب جدید و مطالب آموخته شد قبلی پیوند ایجاد نماید. |
| سؤال شماره: ۶و ۹ | – | – | با رویههای صحیح غیر معمول در حل سؤالات آشنا باشد. |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 