فایل ورد کامل پرسشنامه دانش مفهومی معلمان و بررسی میزان درک اصول بنیادین ریاضی در فرآیند آموزش (عالیخانی ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه دانش مفهومی معلمان و بررسی میزان درک اصول بنیادین ریاضی در فرآیند آموزش (عالیخانی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه دانش مفهومی معلمان و بررسی میزان درک اصول بنیادین ریاضی در فرآیند آموزش (عالیخانی ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه دانش مفهومی معلمان (عالیخانی۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط محقق و استاد راهنما ساخته شد و ۱۰ ماده دارد. )عالیخانی۱۳۹۳( .این ماده‌های محقق ساخته با راهنمایی استاد راهنما و سرکار خانم بحرینی، از معلمان با سابقه شهرستان اهواز، و سؤالات مقالات پژوهشی مرتبط با موضوع تحقیق انتخاب شده بودند.روش نمره‌گذاری بدین صورت بود که به هر جواب درست یک نمره تعلق می‌گرفت و به جواب نادرست نمره‌ای تعلق نمی‌گرفت بنابراین کمترین نمره ۰ و بیشترین نمره ۱۲ می‌باشد و محوریت اصلی سؤالات براساس دانش مفهومی معلمان ششم ابتدایی که در دو حیط کلی بازنمایی‌های ریاضی و دانش دانش‌آموزان سازماندهی شد. در زمین بازنمایی‌های ریاضی، روش‌های مختلف ارائ محتوا و مرتبط ساختن مبحث درسی با زندگی واقعی و در حوز دانش دانش‌آموزان، آگاهی از پیش‌زمینه‌های ریاضی دانش‌آموزان، ایجاد پیوند بین دانش جدید و دانش قبلی مورد توجه قرار گرفت. مشخصات این پرسشنامه در جدول ۲-۳ (جدول هدف- محتوا) نشان داده شده است.

جدول ۲-۳: جدول مشخصات هدف – محتوا مربوط به سؤالات پرسشنامه دانش مفهومی

تقسیم کسرها ضرب کسرها ساده کردن و جمع و تفریق                          محتوا

اهداف                                             

سؤالات شماره: ۱- الف و ۳ سؤالات شماره: ۱- ب و ج سؤال شماره: ۱-د از معلم انتظار می‌رود بتواند: یک عبارت را با شکل نمایش دهد و یا برای شکل یک عبارت ریاضی بنویسد.
سؤال شماره: ۴ سؤال شماره: ۵ سؤالات شماره: ۵، ۸ و۱۰ مبحث درسی را با زندگی واقعی دانش‌آموزان مرتبط سازد.
سؤال شماره: ۲ پیشینه ریاضیاتی دانش‌آموز و مطالب آموخته شده قبلی در موضوع مورد نظر را فهرست کند .
سؤال شماره: ۷ برای مواجهه با بدفهمی‌های دانش‌آموزان روش یا روش‌هایی پیشنهاد کند .
سؤال شماره: ۷ بین مطلب جدید و مطالب آموخته شد قبلی پیوند ایجاد نماید.
سؤال شماره: ۶و ۹ با رویه‌های صحیح غیر معمول در حل سؤالات آشنا باشد.

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.