فایل ورد کامل پرسشنامه عوامل تعیین‌کننده رفتار خرید مشتریان در بازاریابی اینترنتی و تحلیل محرک‌های تصمیم‌گیری (هاکیو و همکاران ۲۰۰۹)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه عوامل تعیین‌کننده رفتار خرید مشتریان در بازاریابی اینترنتی و تحلیل محرک‌های تصمیم‌گیری (هاکیو و همکاران ۲۰۰۹) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه عوامل تعیین‌کننده رفتار خرید مشتریان در بازاریابی اینترنتی و تحلیل محرک‌های تصمیم‌گیری (هاکیو و همکاران ۲۰۰۹)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه عوامل تعیین کننده رفتار خرید مشتریان در بازاریابی اینترنتی )هاکیو و همکاران ۲۰۰۹ (

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

مطالعه حاضر بر اساس مدل اولیه هاکیو و همکاران در سال ۲۰۰۹ انتخاب شده و پس از بررسی تحقیقات مختلف مرتبط با تحقیق حاضر،مدل ذکر شده تغییر یافت و عوامل قیمت و سهولت خرید به آن اضافه گردید.

پرسشنامه مذکور دارای دو بخش است که در بخش اول سوالات عمومی  و در بخش دوم سوالات تخصصی شامل ۳۰ سوال مطرح گردیده است.

در این تحقیق برای پاسخ‌گویی به سؤالات پرسشنامه از طیف پنج تایی کاملاً موافق تا کاملاً مخالف لیکرت استفاده شده است.

در جدول ۳-۲ تقسیم‌بندی سوالات براساس متغیرها ارائه شده است.

جدول ۳-۲: تقسیم بندی سوالات پرسشنامه بر اساس متغیرهای تحقیق

متغیر شماره سوال منبع
محیط بازار یابی اینترنتی ۱-۲-۳-۴-۵-۶ هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)، سگارز و گروورز(۱۹۹۳)، راجرز(۱۹۸۳)، اِورارد و اورییر، ۱۹۹۶
ویژگی های محصول ۷-۸-۹-۱۰ هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)
امنیت و اعتماد ۱۱-۱۲-۱۳-۱۴-۱۵-۱۶-۱۷ هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)، سالیزبری و همکاران(۱۹۹۸)
پیشنهاد ارتقاء ۱۸-۱۹-۲۰-۲۱ هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)
قیمت ۲۲-۲۳-۲۴-۲۵ ز.چن و دوبینسکی (۲۰۰۳)
سهولت خرید ۲۶-۲۷-۲۸-۲۹-۳۰ استوئل و ها (۲۰۰۹)، سگارز و گروورز(۱۹۹۳)، جاتوراویث(۲۰۰۷)

پس از تدوین طرح مقدماتی پرسشنامه، تلاش گردید تا میزان روایی و پایایی پرسشنامه تعیین شود.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.