فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تبلیغات هیجانی و بررسی اثرات روانشناختی آن بر نگرش و رفتار مخاطبان (نسرین قهرمانی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تبلیغات هیجانی و بررسی اثرات روانشناختی آن بر نگرش و رفتار مخاطبان (نسرین قهرمانی) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تبلیغات هیجانی و بررسی اثرات روانشناختی آن بر نگرش و رفتار مخاطبان (نسرین قهرمانی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تبلیغات هیجانی(نسرین قهرمانی)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این بخش شامل ۲۸ گویه می باشد که برای بررسی تبلیغات هیجانی (متغیر مستقل اول)، طراحی شده است که این متغیرازطریق سه بعد «ایجاد تمایل ، ایجاد ترجیح ومجاب کردن» بررسی شده است؛ تعداد و شماره ی گویه ها در جدول (۳-۷) آورده شده است.
جدول ۳-۷: گویه های مربوط به تبلیغات هیجانی
| ابعاد | تعداد گویه ها | شماره گویه ها |
| مجاب شدن | ۱۰ | ۴۱-۳۲ |
| تمایل | ۱۱ | ۵۲-۴۲ |
| ترجیح | ۷ | ۵۹-۵۳ |
خرید تعیین شده، و سپس ابعاد، مولفه ها و شاخص های مربوط به هر یک از این مفاهیم مشخص گردید که این عناصردر جدول(۳-۵) نشان داده شده است.
جدول ۳-۵: جدول تدوین گویه های پرسشنامه
| مفهوم | بعد | مولفه | شاخص | شماره گویه |
| تبلیغات هیجانی | تمایل | · جالب و جذاب بودن
· انتقال حس خوشحالی · انتقال حس شادی · انتقال حس منحصربفرد بودن · انتقال حس رهایی از مشکل خاص · انتقال حس سلامتی و سالم زیستن · انتقال حس ارتباط خوب · جدید وخلاقانه بودن · ایجاد انگیزه ی جستجو |
– | ۵۲-۴۲ |
| ترجیح | · دوست داشتن
· توجه کردن · پسندیدن · ماندنی در ذهن |
– | ۵۹-۵۳ | |
| مجاب شدن | · واقعی بودن یا نزدیکی به حقیقت
· متقاعد شدن یا تصمیم به استفاده · وسوسه انگیز و مورد پسند بودن |
– | ۴۱-۳۲ |
همه متغیرهای این پژوهش با استفاده از مقیاس پنج گزینه ای لیکرت[۱] از(خیلی کم = ۱) تا (خیلی زیاد = ۵) مورد اندازه گیری قرار گرفتند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 