فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل فرآیند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشیسازی خدمات و شخصیسازی تجربه (کولهو و هنسلر ۲۰۱۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل فرآیند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشیسازی خدمات و شخصیسازی تجربه (کولهو و هنسلر ۲۰۱۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل فرآیند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشیسازی خدمات و شخصیسازی تجربه (کولهو و هنسلر ۲۰۱۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات (کولهو و هنسلر (۲۰۱۲))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
سفارشیسازی خدمات دارای دو مولفه است و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر (۲۰۱۲) (سوالات ۱ الی ۳) و از روش پنج درجهای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.
کیفیت ادراک شده دارای پنج مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر (۲۰۱۲) (سوالات ۴ الی ۸) و از روش پنج درجهای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.
رضایت مشتری دارای سه مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر(۲۰۱۲)(سوالات ۹ الی ۱۱) و از روش پنج درجهای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.
اعتماد مشتری دارای سه مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر(۲۰۱۲) (سوالات ۱۲ الی ۱۴) و از روش پنج درجهای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.
وفاداری مشتری دارای دو مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر(۲۰۱۲) (سوالات ۱۵ و ۱۶) و از روش پنج درجهای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.
جدول شماره (۳-۱): وضعیت پرسشنامه تحقیق ( پیشنهادی محقق)
| ردیف | متغیر | تعداد سوالات | منبع پرسشنامه |
| ۱ | سفارشیسازی خدمات | ۳ | کولهو و هنسلر |
| ۲ | کیفیت ادراک شده | ۵ | کولهو و هنسلر |
| ۳ | رضایت مشتری | ۳ | کولهو و هنسلر |
| ۴ | اعتماد مشتری | ۳ | کولهو و هنسلر |
| ۵ | وفاداری مشتری | ۲ | کولهو و هنسلر |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 