فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل فرآیند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی‌سازی خدمات و شخصی‌سازی تجربه (کولهو و هنسلر ۲۰۱۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل فرآیند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی‌سازی خدمات و شخصی‌سازی تجربه (کولهو و هنسلر ۲۰۱۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل فرآیند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی‌سازی خدمات و شخصی‌سازی تجربه (کولهو و هنسلر ۲۰۱۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات (کولهو و هنسلر (۲۰۱۲))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

سفارشی­سازی خدمات دارای دو مولفه است و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر (۲۰۱۲) (سوالات ۱ الی ۳) و از روش پنج درجه­ای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.

کیفیت ادراک شده دارای پنج مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر (۲۰۱۲) (سوالات ۴ الی ۸) و از روش پنج درجه­ای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.

رضایت مشتری دارای سه مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر(۲۰۱۲)(سوالات ۹ الی ۱۱) و از روش پنج درجه­ای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.

اعتماد مشتری دارای سه مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر(۲۰۱۲) (سوالات ۱۲ الی ۱۴) و از روش پنج درجه­ای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.

وفاداری مشتری دارای دو مولفه بوده و برای سنجش آن از پرسشنامه کولهو و هنسلر(۲۰۱۲) (سوالات ۱۵ و ۱۶) و از روش پنج درجه­ای لیکرت(از ۱= کاملاً موافقم تا ۵=کاملاً مخالفم) استفاده شده است.

جدول شماره (۳-۱): وضعیت پرسشنامه تحقیق ( پیشنهادی محقق)

ردیف متغیر تعداد سوالات منبع پرسشنامه
۱ سفارشی­سازی خدمات ۳ کولهو و هنسلر
۲ کیفیت ادراک شده ۵ کولهو و هنسلر
۳ رضایت مشتری ۳ کولهو و هنسلر
۴ اعتماد مشتری ۳ کولهو و هنسلر
۵ وفاداری مشتری ۲ کولهو و هنسلر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.