فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی بازرگرایی و تحلیل نقش گرایش بازار در توسعه راهبردهای سازمانی (Narver و Slater 1990؛ Jaworski و Kohli 1993؛ Lado و همکاران ۱۹۹۸)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی بازرگرایی و تحلیل نقش گرایش بازار در توسعه راهبردهای سازمانی (Narver و Slater 1990؛ Jaworski و Kohli 1993؛ Lado و همکاران ۱۹۹۸) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی بازرگرایی و تحلیل نقش گرایش بازار در توسعه راهبردهای سازمانی (Narver و Slater 1990؛ Jaworski و Kohli 1993؛ Lado و همکاران ۱۹۹۸) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بازرگرایی Narver and Slater (1990) Jaworski & kohli,1993)) Lado etal.,1998))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
جدول۳- ۱) معرفی ابزار سنجش تحقیق.
| متغیر | طراح ابزار | شماره سوالات |
| بازرگرایی | Narver and Slater (1990)
Jaworski & kohli,1993)) Lado etal.,1998)) |
۱۸تا۵۷ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 