فایل ورد کامل پرسشنامه تبیین تعهد به برند با تمرکز بر شخصیت برندها در قالب مدل علّی (دانش شکیب ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تبیین تعهد به برند با تمرکز بر شخصیت برندها در قالب مدل علّی (دانش شکیب ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تبیین تعهد به برند با تمرکز بر شخصیت برندها در قالب مدل علّی (دانش شکیب ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها بر اساس یک مدل علّی(دانش شکیب  ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

بخش اول پرسشنامه شامل مشخصات پاسخگو از قبیل جنسیت، سن، تحصیلات و شغل می باشد. بخش دوم از سه بند تشکیل شده است که بند اول شامل برند مورد علاقه، بند دوم شامل محصولات مورد استفاده ی برند انتخابی و بند سوم شامل ۲۵ سؤال می باشد که به متغیرهای تحقیق مربوط می شوند. در این پرسشنامه ۸ سؤال برای شخصیت برند، ۵ سؤال برای تعهد به برند، ۷ سؤال برای اعتماد به برند و ۵ سؤال برای وابستگی به برند طراحی شده است.

متغیرها سؤالات
شخصیت برند ۸ – ۱
تعهد به برند ۱۳ – ۹
اعتماد به برند ۲۰ – ۱۴
وابستگی به برند ۲۵ – ۲۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.