فایل ورد کامل پرسشنامه مؤلفه‌های مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (E-CRM) و عوامل مؤثر بر اجرای آن (محمدی‌راد ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مؤلفه‌های مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (E-CRM) و عوامل مؤثر بر اجرای آن (محمدی‌راد ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مؤلفه‌های مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (E-CRM) و عوامل مؤثر بر اجرای آن (محمدی‌راد ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه مولفه های E-CRM (عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان)(محمدی راد۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان (عوامل سازمان،عوامل سیستم عملیاتی؛عوامل مشتریان وعوامل کارکنان()است .

پرسشنامه به کار گرفته شده در این تحقیق ، پرسشنامه خود ساخته با کمک استاد راهنما، طراحی شده است. در پرسشنامه به کار گرفته شده ، متغییر های ذکر شده توسط مقیاس پنج گزینه ایی لیکرت مورد سنجش قرار گرفته است .

ابعاد سوالات پرسشنامه
عوامل سازمانی سوالات ۱ الی ۴
عوامل عملیاتی سوالات ۵ الی ۸
عوامل کارکنان سوالات ۹الی ۱۲
عوامل مشتریان سوالات ۱۲ الی ۱۷

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.