فایل ورد کامل پرسشنامه مؤلفههای مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (E-CRM) و عوامل مؤثر بر اجرای آن (محمدیراد ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مؤلفههای مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (E-CRM) و عوامل مؤثر بر اجرای آن (محمدیراد ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مؤلفههای مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری (E-CRM) و عوامل مؤثر بر اجرای آن (محمدیراد ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مولفه های E-CRM (عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان)(محمدی راد۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان (عوامل سازمان،عوامل سیستم عملیاتی؛عوامل مشتریان وعوامل کارکنان()است .
پرسشنامه به کار گرفته شده در این تحقیق ، پرسشنامه خود ساخته با کمک استاد راهنما، طراحی شده است. در پرسشنامه به کار گرفته شده ، متغییر های ذکر شده توسط مقیاس پنج گزینه ایی لیکرت مورد سنجش قرار گرفته است .
| ابعاد | سوالات پرسشنامه |
| عوامل سازمانی | سوالات ۱ الی ۴ |
| عوامل عملیاتی | سوالات ۵ الی ۸ |
| عوامل کارکنان | سوالات ۹الی ۱۲ |
| عوامل مشتریان | سوالات ۱۲ الی ۱۷ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 