فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش هیجانات خرید و ریسک ادراکشده در شکلگیری رفتارهای خرید ناگهانی مصرفکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش هیجانات خرید و ریسک ادراکشده در شکلگیری رفتارهای خرید ناگهانی مصرفکنندگان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی نقش هیجانات خرید و ریسک ادراکشده در شکلگیری رفتارهای خرید ناگهانی مصرفکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر هیجانات خرید و ریسک ادراک شده بر رفتار خرید آنی
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
با توجه به مدل تحقیق، ۶ متغیر مورد بررسی قرار گرفتهاند؛ متغیرهای حس لذت، حس انگیختگی، ریسک ادراک شده، قصد خرید آنی، رفتار خرید آنی و واکنش پس از خرید. این قسمت شامل ۲۵ سوال میباشد.پس از مشخص شدن مدل و متغیرهای پژوهش، به منظور سنجش این متغیرها، باید به دنبال شاخصها و سوالاتی بوده که توسط محققان گذشته مورد تایید قرار گرفتهاند.
| متغیرها | سوالها | منبع |
|
حس لذت |
۱ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ |
| ۲ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ | |
| ۳ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ | |
| ۴ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ | |
|
حس انگیختگی |
۵ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ |
| ۶ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ | |
| ۷ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ | |
| ۸ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ | |
|
قصد خرید آنی |
۹ | گریس و یوجی، ۲۰۰۸ |
| ۱۰ | کشکولی، ۱۳۹۱ | |
| ۱۱ | کشکولی، ۱۳۹۱ | |
|
ریسک ادراک شده |
۱۲ | فیدرمن و پاولو، ۲۰۰۳ |
| ۱۳ | فیدرمن و پاولو، ۲۰۰۳ | |
| ۱۴ | فیدرمن و پاولو، ۲۰۰۳ | |
| ۱۵ | فیدرمن و پاولو، ۲۰۰۳ | |
| ۱۶ | فیدرمن و پاولو، ۲۰۰۳ | |
| ۱۷ | فیدرمن و پاولو، ۲۰۰۳ | |
|
رفتار خرید آنی
|
۱۸ | کشکولی، ۱۳۹۱ |
| ۱۹ | کشکولی، ۱۳۹۱ | |
| ۲۰ | کشکولی، ۱۳۹۱ | |
| ۲۱ | گریس و یوجی،۲۰۰۸ | |
|
واکنش پس از خرید |
۲۲ | هاوکینز، ۱۳۹۰ |
| ۲۳ | هاوکینز، ۱۳۹۰ | |
| ۲۴ | هاوکینز، ۱۳۹۰ | |
| ۲۵ | هاوکینز، ۱۳۹۰ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 