فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارتقای شهرت سازمانی و ایجاد ارزش ویژه برند (لای و همکاران ۲۰۱۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارتقای شهرت سازمانی و ایجاد ارزش ویژه برند (لای و همکاران ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارتقای شهرت سازمانی و ایجاد ارزش ویژه برند (لای و همکاران ۲۰۱۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند (لای و همکاران(۲۰۱۰))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

سوالات پرسشنامه بر اساس تحقیق لای و همکاران(۲۰۱۰) طراحی شده است. سوالات پرسشنامه به گونه ای طراحی شده است که پاسخ دهندگان ، گزینه ها را بر مبنای طیف پنج نقطه ای لیکرت علامت گذاری کنند و پرسش نامه‎ها به صورت حضوری بین پاسخ دهندگان توزیع خواهد شد.

متغیر تعداد سوالات
مسئولیت اجتماعی شرکت ۸
رضایت مشتری ۸
شهرت شرکت ۵
ارزش ویژه برند ۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.