فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارتقای شهرت سازمانی و ایجاد ارزش ویژه برند (لای و همکاران ۲۰۱۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارتقای شهرت سازمانی و ایجاد ارزش ویژه برند (لای و همکاران ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارتقای شهرت سازمانی و ایجاد ارزش ویژه برند (لای و همکاران ۲۰۱۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند (لای و همکاران(۲۰۱۰))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
سوالات پرسشنامه بر اساس تحقیق لای و همکاران(۲۰۱۰) طراحی شده است. سوالات پرسشنامه به گونه ای طراحی شده است که پاسخ دهندگان ، گزینه ها را بر مبنای طیف پنج نقطه ای لیکرت علامت گذاری کنند و پرسش نامهها به صورت حضوری بین پاسخ دهندگان توزیع خواهد شد.
| متغیر | تعداد سوالات |
| مسئولیت اجتماعی شرکت | ۸ |
| رضایت مشتری | ۸ |
| شهرت شرکت | ۵ |
| ارزش ویژه برند | ۴ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 