فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش گرایشات ارزشی و استراتژیک در رشد و توسعه کسب‌وکارهای خانوادگی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش گرایشات ارزشی و استراتژیک در رشد و توسعه کسب‌وکارهای خانوادگی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش گرایشات ارزشی و استراتژیک در رشد و توسعه کسب‌وکارهای خانوادگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته مدیریت کارآفرینی  گرایش کسب و کار

پرسشنامه مذکور شامل ۲ بخش عمده می­باشد:

  • سؤالات عمومی (جمعیت شناختی): در سؤالات عمومی که در برگیرنده ۱۲ سؤال است، سعی شده که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با مدیران و ویژگی های کسب و کار جمع­آوری گردد. این اطلاعات می‏تواند در آینده نیز مورد استفاده مدیران صنعت قرار گیرد.
  • سؤالات تخصصی: این قسمت حاوی ۴۰ سؤال می­باشد. در طراحی این قسمت سعی گردیده است که سؤالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد.

بعد از شناسایی نوع متغیرها، باید شاخص­ها و سؤالاتی را که توسط محققان گذشته مورد تأیید قرار گرفته­اند، جهت سنجش این متغیرها در جامعه­ی موردنظر تعیین کرد.

متغیر ابعاد منبع
گرایش ارزشی خانواده Peterson & Distelberg 2011

Distelberg & Blow 2010,2011

کسب و کار Peterson & Distelberg 2011

Distelberg & Blow 2010,2011

رسمی سازی Peterson & Distelberg 2011

گرایش استراتژیک گرایش ارتباط با مشتری Laukkanen et al. (2011)

Jayachandran et al. (۲۰۰۵)

گرایش به نوآوری Laukkanen et al. (2011)

Calantone etal. (۲۰۰۲)

گرایش به یادگیری Laukkanen et al. (2011)

Sinkula et al. (۱۹۹۷)

گرایش کارآفرینانه Laukkanen et al. (2011)

Smart and Conant (1994)

گرایش به بازار Laukkanen et al. (2011)

Farrell et al. (۲۰۰۸)

گرایش به برند Laukkanen et al. (2011)

Wong and Merrilees (2008)

رشد کسب و کار Peterson & Distelberg 2011

Stafford et al. (1999)

 

 

 

 

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.