فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش گرایشات ارزشی و استراتژیک در رشد و توسعه کسبوکارهای خانوادگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش گرایشات ارزشی و استراتژیک در رشد و توسعه کسبوکارهای خانوادگی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش گرایشات ارزشی و استراتژیک در رشد و توسعه کسبوکارهای خانوادگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کارهای خانوادگی
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته مدیریت کارآفرینی گرایش کسب و کار
پرسشنامه مذکور شامل ۲ بخش عمده میباشد:
- سؤالات عمومی (جمعیت شناختی): در سؤالات عمومی که در برگیرنده ۱۲ سؤال است، سعی شده که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با مدیران و ویژگی های کسب و کار جمعآوری گردد. این اطلاعات میتواند در آینده نیز مورد استفاده مدیران صنعت قرار گیرد.
- سؤالات تخصصی: این قسمت حاوی ۴۰ سؤال میباشد. در طراحی این قسمت سعی گردیده است که سؤالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد.
بعد از شناسایی نوع متغیرها، باید شاخصها و سؤالاتی را که توسط محققان گذشته مورد تأیید قرار گرفتهاند، جهت سنجش این متغیرها در جامعهی موردنظر تعیین کرد.
| متغیر | ابعاد | منبع | |
| گرایش ارزشی | خانواده | Peterson & Distelberg 2011
Distelberg & Blow 2010,2011 |
|
| کسب و کار | Peterson & Distelberg 2011
Distelberg & Blow 2010,2011 |
||
| رسمی سازی | Peterson & Distelberg 2011 | ||
| گرایش استراتژیک | گرایش ارتباط با مشتری | Laukkanen et al. (2011)
Jayachandran et al. (۲۰۰۵) |
|
| گرایش به نوآوری | Laukkanen et al. (2011)
Calantone etal. (۲۰۰۲) |
||
| گرایش به یادگیری | Laukkanen et al. (2011)
Sinkula et al. (۱۹۹۷) |
||
| گرایش کارآفرینانه | Laukkanen et al. (2011)
Smart and Conant (1994) |
||
| گرایش به بازار | Laukkanen et al. (2011)
Farrell et al. (۲۰۰۸) |
||
| گرایش به برند | Laukkanen et al. (2011)
Wong and Merrilees (2008) |
||
| رشد کسب و کار | Peterson & Distelberg 2011
Stafford et al. (1999) |
||
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 