فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش تصویر برند سبز و ادراک مصرفکنندگان از مسئولیتپذیری زیستمحیطی شرکتها (چن ۲۰۱۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش تصویر برند سبز و ادراک مصرفکنندگان از مسئولیتپذیری زیستمحیطی شرکتها (چن ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش تصویر برند سبز و ادراک مصرفکنندگان از مسئولیتپذیری زیستمحیطی شرکتها (چن ۲۰۱۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تصویر برند سبز (چن (۲۰۱۰))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه این پژوهش بصورت استاندارد میباشد، بدین صورت که؛ متغیر تصویر برند سبز از چن (۲۰۱۰) اقتباس شده است. پرسشنامهها بصورت حضوری در میان مصرفکنندگان توزیع شدند. این پرسشنامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش اوّل مربوط به سؤالات جمعیتشناختی، بخش دوّم مربوط به انتخاب برند و بخش سوّم مربوط به سؤالات اصلی؛ که با طیف لیکرت ۵تایی ( کاملاً موافقم- موافقم- تا حدودی- مخالفم- کاملاً مخالفم) طبقهبندی شده است.
(جدول ۳-۱) صفات کیفی و ارزشهای عددی گزینههای پرسشنامه
| طیف کیفی | کاملاً موافقم | موافقم | تا حدودی | مخالفم | کاملاً مخالفم |
| ارزش عددی | ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
(جدول ۳-۲) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق
| متغیر | شماره سوال |
| تصویر برند سبز | ۱۱-۱۲-۱۳-۱۴ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 