فایل ورد کامل پرسشنامه اعتبار برند و تحلیل اعتماد مصرفکنندگان به نام تجاری (نیوول و گلد اسمیت ۲۰۰۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه اعتبار برند و تحلیل اعتماد مصرفکنندگان به نام تجاری (نیوول و گلد اسمیت ۲۰۰۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اعتبار برند و تحلیل اعتماد مصرفکنندگان به نام تجاری (نیوول و گلد اسمیت ۲۰۰۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه اعتبار برند( نیوول و گلد اسمیت (۲۰۰۱))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه این پژوهش بصورت استاندارد میباشد، بدین صورت که؛ متغیر اعتبار برند از نیوول و گلد اسمیت (۲۰۰۱( اقتباس شده است. پرسشنامه بصورت حضوری در میان مصرفکنندگان توزیع شدند. این پرسشنامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش اوّل مربوط به سؤالات جمعیتشناختی، بخش دوّم مربوط به انتخاب برند و بخش سوّم مربوط به سؤالات اصلی؛ که با طیف لیکرت ۵تایی ( کاملاً موافقم- موافقم- تا حدودی- مخالفم- کاملاً مخالفم) طبقهبندی شده است.
(جدول ۳-۱) صفات کیفی و ارزشهای عددی گزینههای پرسشنامه
| طیف کیفی | کاملاً موافقم | موافقم | تا حدودی | مخالفم | کاملاً مخالفم |
| ارزش عددی | ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
(جدول ۳-۲) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق
| متغیر | شماره سوال |
| اعتبار برند | ۵-۶-۷-۸-۹-۱۰ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 