فایل ورد کامل پرسشنامه اعتبار برند و تحلیل اعتماد مصرف‌کنندگان به نام تجاری (نیوول و گلد اسمیت ۲۰۰۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه اعتبار برند و تحلیل اعتماد مصرف‌کنندگان به نام تجاری (نیوول و گلد اسمیت ۲۰۰۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه اعتبار برند و تحلیل اعتماد مصرف‌کنندگان به نام تجاری (نیوول و گلد اسمیت ۲۰۰۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه اعتبار برند( نیوول و گلد اسمیت (۲۰۰۱))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه این پژوهش بصورت استاندارد می­باشد، بدین صورت که؛ متغیر اعتبار برند از نیوول و گلد اسمیت (۲۰۰۱( اقتباس شده است. پرسشنامه­ بصورت حضوری در میان مصرف­کنندگان توزیع شدند. این پرسشنامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش اوّل مربوط به سؤالات جمعیت­شناختی، بخش دوّم مربوط به انتخاب برند و بخش سوّم مربوط به سؤالات اصلی؛  که با طیف لیکرت ۵­تایی ( کاملاً موافقم- موافقم- تا حدودی- مخالفم- کاملاً مخالفم) طبقه­بندی شده است.

(جدول ۳-۱) صفات کیفی و ارزش­های عددی گزینه­­های پرسشنامه

طیف کیفی کاملاً موافقم موافقم تا حدودی مخالفم کاملاً مخالفم
ارزش عددی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵

(جدول ۳-۲) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق

متغیر شماره سوال
اعتبار برند ۵-۶-۷-۸-۹-۱۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.