فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه نام تجاری و ادراک مصرف‌کنندگان (رنجبران و همکاران ۱۳۹۲؛ یو و همکاران ۲۰۰۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه نام تجاری و ادراک مصرف‌کنندگان (رنجبران و همکاران ۱۳۹۲؛ یو و همکاران ۲۰۰۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه نام تجاری و ادراک مصرف‌کنندگان (رنجبران و همکاران ۱۳۹۲؛ یو و همکاران ۲۰۰۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند رنجبران و همکاران(۱۳۹۲)،یو و همکاران(۲۰۰۰)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

از تحقیقات رنجبران و همکاران(۱۳۹۲)،یو و همکاران(۲۰۰۰) جهت پاسخگویی به فرضیات تحقیق الهام گرفته شده اند. پرسشنامه ها ی نهایی این تحقیق شامل دو دسته سؤالات کلی می باشند:

– سؤالات عمومی : در سؤالات عمومی سعی شده است که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با پاسخ دهندگان جمع آوری گردد.

– سؤالات تخصصی: این بخش از پرسشنامه ها شامل ۶ سؤال مربوط به کشور سازنده نام تجاری،۷سؤال مربوط به قدرت نام تجاری،۴ سؤال مربوط به آگاهی از نام تجاری و ۱۸ سؤال مربوط به ارزش ویژه برند  می باشد و به صورت بسته – پاسخ [۱] با حالت مقیاس پنج درجه ای طیف لیکرت است. این طیف از پنج قسمت مساوی تشکیل شده است و محقق متناسب با موضوع تحقیق تعدادی گویه در اختیار پاسخگو قرار می دهد تا نظر خود را درباره آن مشخص نماید. جدول ۳-۱  شکل امتیاز دهی به پرسشنامه ها و جدول۳-۲ ساختار کلی پرسشنامه های نهایی را نشان می دهد.

جدول ۳-۱) شکل امتیاز دهی به پرسشنامه ها

شکل کلی کاملاً موافق موافق بی نظر مخالف کاملاً مخالف
امتیاز دهی ۵ ۴ ۳ ۲ ۱

جدول ۳-۲) ساختارکلی پرسشنامه های تحقیق

متغیر ابعاد شماره سؤالات
کشور سازنده نام تجاری ۶-۱
قدرت نام تجاری ۱۳-۷
آگاهی از نام تجاری ۱۷-۱۴
ارزش ویژه برند کیفیت ادراک شده ۲۳-۱۸
وفاداری برند ۳۲-۲۴
تداعی برند ۳۵-۳۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.