فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه نام تجاری و ادراک مصرفکنندگان (رنجبران و همکاران ۱۳۹۲؛ یو و همکاران ۲۰۰۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه نام تجاری و ادراک مصرفکنندگان (رنجبران و همکاران ۱۳۹۲؛ یو و همکاران ۲۰۰۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر کشور مبدأ برند بر ارزش ویژه نام تجاری و ادراک مصرفکنندگان (رنجبران و همکاران ۱۳۹۲؛ یو و همکاران ۲۰۰۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند رنجبران و همکاران(۱۳۹۲)،یو و همکاران(۲۰۰۰)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
از تحقیقات رنجبران و همکاران(۱۳۹۲)،یو و همکاران(۲۰۰۰) جهت پاسخگویی به فرضیات تحقیق الهام گرفته شده اند. پرسشنامه ها ی نهایی این تحقیق شامل دو دسته سؤالات کلی می باشند:
– سؤالات عمومی : در سؤالات عمومی سعی شده است که اطلاعات کلی و جمعیت شناختی در رابطه با پاسخ دهندگان جمع آوری گردد.
– سؤالات تخصصی: این بخش از پرسشنامه ها شامل ۶ سؤال مربوط به کشور سازنده نام تجاری،۷سؤال مربوط به قدرت نام تجاری،۴ سؤال مربوط به آگاهی از نام تجاری و ۱۸ سؤال مربوط به ارزش ویژه برند می باشد و به صورت بسته – پاسخ [۱] با حالت مقیاس پنج درجه ای طیف لیکرت است. این طیف از پنج قسمت مساوی تشکیل شده است و محقق متناسب با موضوع تحقیق تعدادی گویه در اختیار پاسخگو قرار می دهد تا نظر خود را درباره آن مشخص نماید. جدول ۳-۱ شکل امتیاز دهی به پرسشنامه ها و جدول۳-۲ ساختار کلی پرسشنامه های نهایی را نشان می دهد.
جدول ۳-۱) شکل امتیاز دهی به پرسشنامه ها
| شکل کلی | کاملاً موافق | موافق | بی نظر | مخالف | کاملاً مخالف |
| امتیاز دهی | ۵ | ۴ | ۳ | ۲ | ۱ |
جدول ۳-۲) ساختارکلی پرسشنامه های تحقیق
| متغیر | ابعاد | شماره سؤالات |
| کشور سازنده نام تجاری | – | ۶-۱ |
| قدرت نام تجاری | – | ۱۳-۷ |
| آگاهی از نام تجاری | – | ۱۷-۱۴ |
| ارزش ویژه برند | کیفیت ادراک شده | ۲۳-۱۸ |
| وفاداری برند | ۳۲-۲۴ | |
| تداعی برند | ۳۵-۳۳ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 