فایل ورد کامل پرسشنامه کیفیت خدمات و بررسی ادراک مشتریان بر اساس مدل لیاو (۲۰۰۹)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه کیفیت خدمات و بررسی ادراک مشتریان بر اساس مدل لیاو (۲۰۰۹) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه کیفیت خدمات و بررسی ادراک مشتریان بر اساس مدل لیاو (۲۰۰۹)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت خدمات(مدل لیاو (۲۰۰۹))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در این تحقیق از پرسشنامه بسته(پرسشنامه استاندارد خارجی مدل لیاو[۱](۲۰۰۹)) استفاده شده است و در سوالات پرسشنامه که برای سنجش متغیرهای اصلی مورد استفاده قرار گرفته از مقیاس لیکرت ۵ گزینه ای استفاده شده است.

بسیارزیاد زیاد متوسط کم بسیار کم
۵ ۴ ۳ ۲ ۱

جدول۳-۱) طیف لیکرت

متغیرها و سوالات مربوطه در جدول۳-۲ آمده است.

متغیر سوالات مربوطه تعداد سوالات
کیفیت خدمات ۳۶-۲۴ ۱۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.